مدیر سازمان آتش نشانی رشت خبر داد:

مهار آتش سوزی بیمارستان رازی رشت/حادثه تلفات جانی و مصدومیت نداشت

مدیر سازمان آتش نشانی رشت از مهار آتش سوزی در بیمارستان رازی خبر داد و گفت: خوشبختانه این حادثه هیچ گونه تلفات جانی و مصدومیتی نداشته است.

مهار آتش سوزی بیمارستان رازی رشت/حادثه تلفات جانی و مصدومیت نداشت

به گزارش ۸دی، رمضانی در خصوص جزئیات این حادثه اظهارکرد:  این حادثه در ساعت ۲۱ و هفت دقیقه امشب از طریق سامانه ۱۲۵ به آتش نشانی گزارش شد.

 وی با اشاره به آماده باش ماموران امداد و اعزام سریع به محل حادثه بیان داشت: هشت دستگاه خودرو آتش نشانی از ایستگاه های ۱ و ۹ و ۵  به بیمارستان رازی اعزام شدند.

رمضانی با اشاره به اعزام ۲۲ مامور آتش نشان گفت: آتش سوزی در ساختمان شماره هفت بیمارستان رازی رخ داده بود و دود بسیار زیادی اطراف و محدوده بیمارستان را فرا گرفته بود که ماموران حریق را مهار کردند.

رمضانی با بیان اینکه خوشبختانه وقوع حادثه در زمان تعطیلی بخش سنگ شکن و انبار فوقانی این بیمارستان بوده است، گفت: خوشبختانه هیچ فرد محبوس شده ای در این بخش های دچار حریق شده وجود نداشت.

 وی  با بیان اینکه علت حادثه هنوز به طور قطعی مشخص نشده و در دست بررسی است، عنوان کرد: آتش نشانان پس از اطفای آتش، اطمینان ازعدم بروز هرگونه حوادث احتمالی و تخلیه کامل دود از ساختمان را گزارش کرده اند.

مدیر آتش نشانی رشت بیان کرد: یک دستگاه سنگ شکن ، سه دستگاه جانبی اعم از سونوگرافی و…  دچار آسیب شده است.

منبع: مهر

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه