رروابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خبر داد؛

پنج گیلانی به اردوی تیم ملی هندبال ساحلی دعوت شدند

مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان گفت: از سوی فدراسیون هندبال ، زبده ترین ورزشکاران رشته هندبال ساحلی به اردوی تیم ملی دعوت شدند که پنج گیلانی نیز بین دعوت شدگان هستند .

پنج گیلانی به اردوی تیم ملی هندبال ساحلی دعوت شدند

به گزارش ۸دی، سعید علیپور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : بر این اساس فربد اصلانی ، مهیار قربانپور ، جواد دلجو ، سبحان ابراهیمی و دانیال خواجوی از استان گیلان به اردوی آمادگی تیم ملی هندبال ساحلی ایران دعوت شدند .
وی اظهار کرد : این پنج ورزشکار شایسته گیلانی باید از امروز در اردوی آمادگی تیم ملی هندبال ساحلی ایران که در شهرستان ساری برپا شده ، حضور یابند .
علیپور ادامه داد : اردوی آمادگی تیم ملی هندبال ساحلی ایران از پنجشنبه گذشته در ساری برپا شده اما با هماهنگی به عمل آمده به دلیل برگزاری مسابقات استانی ، این پنج ورزشکار گیلانی از امروز در اردوی تیم ملی حضور خواهند یافت .
وی بیان کرد : فربد اصلانی و مهیار قربانپور در تیم قوی سپید انزلی، جواد دلجو در تیم هندبال ساحلی ارومیه ، سبحان ابراهیمی و دانیال خواجوی نیز در تیم هندبال ساحلی نوشهر حضور دارند که به اردوی تیم ملی دعوت شده اند .
مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان خاطرنشان کرد : تیم ملی هندبال ساحلی ایران خود را برای حضور در رقابت های بازی های ساحلی قهرمانی آسیا آماده می کند و امیدواریم که هر پنج ورزشکار گیلانی بتوانند در اردوی تیم ملی هندبال ساحلی ایران بدرخشند و به همراه این تیم در مسابقات آسیایی حضور یابند .

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه