حمله موشکی به سواحل سوریه

المیادین لحظاتی پیش در خبری فوری اعلام کرد که رژیم صهیونیستی مسئولیت شلیک دو موشک به سوی شرق مدیترانه (سواحل سوریه) را برعهده گرفت. تل آویو اعلام کرد که این موشک ها از یک جنگنده شلیک شده است.

حمله موشکی به سواحل سوریه

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از جام نیوز، پرواز هواپیماهای غیرنظامی روس بر فراز حریم هوایی سوریه تا اطلاع ثانوی به حالت تعلیق درآمده است.

در تحولی دیگر، منابع امنیتی در فلسطین اشغالی اعلام کردند: امروز دو موشک از یک جنگنده اسرائیلی به سوی شرق مدیترانه در جریان آزمایش موشکی پرتاب شده و آمریکا نیز در این آزمایش با اسرائیل همکاری می کند.

درحالی که وزارت دفاع روسیه با صدور بیانیه ای از شلیک دو موشک بالستیک به سوی شرق دریای مدیترانه خبر داد نیروی دریایی آمریکا با صدور بیانیه ای شلیک دو موشک را تکذیب کرد.

نیروی دریایی آمریکا لحظاتی پیش با صدور بیانیه ای شلیک موشک در دریای مدیترانه را تکذیب کرد.این در حالی است که وزارت دفاع روسیه ساعتی پیش از شلیک دو موشک بالستیک به سوی سواحل شرق مدیترانه (مرز آبی سوریه) خبر داد.

منابع نظامی در دمشق دقایقی بعد اعلام کردند که این دو فروند موشک از مرکز دریای مدیترانه شلیک شده و در نزدیکی سواحل سوریه در دریا سقوط کرده اند.”سرگئی شویگو” وزیردفاع روسیه نیز گزارش پرتاب این موشکها را به اطلاع “ولادیمیر پوتین” رئیس جمهور روسیه رسانده است.

منابع امنیتی در سوریه نیز در گفتگو با شبکه لبنانی المنار اعلام کردند: هیچ موشکی را در حریم هوایی و دریایی سوریه رصد نکرده اند.وزارت دفاع انگلیس نیز با صدور بیانیه ای اعلام کرد که از شلیک دو موشک بالستیک در دریای مدیترانه مطلع بوده، اما هیچ ارتباطی با آن ندارد.

از سوی دیگر، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد:پرواز هواپیماهای غیرنظامی روس بر فراز حریم هوایی سوریه تا اطلاع ثانوی به حالت تعلیق درآمده است.در تحولی دیگر، منابع امنیتی در فلسطین اشغالی اعلام کردند: امروز دو موشک از یک جنگنده اسرائیلی به سوی شرق مدیترانه در جریان آزمایش موشکی پرتاب شده و آمریکا نیز در این آزمایش با اسرائیل همکاری می کند.

رژیم صهیونیستی مسئولیت حمله موشکی به شرق مدیترانه (سواحل سوریه) را برعهده گرفت. المیادین لحظاتی پیش در خبری فوری اعلام کرد که رژیم صهیونیستی مسئولیت شلیک دو موشک به سوی شرق مدیترانه (سواحل سوریه) را برعهده گرفت. تل آویو اعلام کرد که این موشک ها از یک جنگنده شلیک شده است.

کانال ده تلویزیون اسرائیل نیز اعلام کرد که این دو موشک بالستیک در جریان یک آزمایش موشکی پرتاب شده است. همچنین این شبکه اعلام کرد که وزارت امنیت رژیم صهیونیستی تا دقایقی دیگر با صدور بیانیه ای درباره این آزمایش موشکی توضیح می دهد.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه