جانشین فرمانده سپاه خبر داد؛

صدهزار موشک رو به تل‌آویو آماده پرتاب داریم

سردار سلامی اظهار داشت: بیش از یکصد هزار موشک در لبنان آماده پرواز است تا در زمانی که مصلحت دیده شود بر قلب رژیم صهیونیستی فرود آیند.

صدهزار موشک رو به تل‌آویو آماده پرتاب داریم

به گزارش ۸دی، سردار حسین سلامی جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران به عنوان سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران در روز قدس اظهار داشت: در ۱۹۷۳ وقتی رژیم های عرب تصمیم گرفتند با اسرائیل بجنگند و در ابتدای جنگ ابتکار عمل را در دست گرفتند، آمریکا با اعزام ناوهای جنگی و ۳۰ هزار تفنگدار موازنه را عوض کرد و نشان داد که این رژیم یک ایالت منفصل از آمریکا است که به عنوان خنجر زهر آگین در پهلوی مسلمانان فرو رفته است.

سردار سلامی با بیان اینکه داستان تسلط صهونیست‌ها بر فلسطین تا انقلاب اسلامی روندی نگران کننده داشت گفت: اما با پیروزی انقلاب اسلامی ایران هرچند جنایت های صهیونیست‌ها و حمایت های آمریکایی ها همچنان باقی ماند اما امیدها برای معکوس کردن این روند شعله ور شد.

وی با بیان اینکه همه رؤسای جمهور آمریکا از ترومن، نیکسون، آیزن هاور، کندی، فورد، ریگان، بوش، کلینتون و اوباما همگی از رژیم صهیونیستی به عنوان یک دوستی فراتر از پیوندهای راهبردی بلکه دوست و متحدی ایدئولوژیک یاد کردند گفت: آنها را به عنوان سرمایه راهبردی و منافع راهبردی خود تلقی کردند و نقشه راه سیاسی خود را برای تحول در جهان اسلام و منطقه غرب آسیا و دنیای عرب تنظیم کردند که این جزء مهمترین مؤلفه های کلیدی سیاست‌های آمریکا در جهان و جهان اسلام است.

جانشین فرماندهی کل سپاه با بیان اینکه انقلاب بزرگ اسلامی موجب احیاء روح و جان در کالبد جهان اسلام و ملت مظلوم فلسطین شد خاطر نشان کرد: پس از انقلاب روندها معکوس شد، رژیم صهونیستی که در سال ۸۲ با یک براورد غلط جنوب لبنان را به اشغال خود درآورد و بزرگترین جنایت را در اردوگاه صبرا و شتیلا  این بار با عکس العمل جمهوری اسلامی و با تشکیل حزب الله مواجه شد و ماجراها نشان داد که فصل تسلط اسرائیلی‌ها و آمریکایی در جهان اسلام در حال پایان است؛ آنها متوجه شدند که باید تغییر جهت و آهنگ و تغییر سیاست دهند.

وی تاکید کرد: آنچه که اتفاق افتاده است امروز نشان دهنده گردش موازنه قدرت است، انقلاب سنگ فلسطین امروز به انقلاب موشک تبدیل شده است.

سردار سلامی تاکید کرد: معماهای امنیتی در مقابل رژیم صهیونیستی نه تنها کاهش نیافته است بلکه دنیای استعمار و آمریکایی‌ها تلاش کردند با ایجاد تفرقه خونین در جهان اسلام معبر فراری برای رژیم صهیونیسیتی ایجاد کنند.

وی با بیان اینکه اولین فرار صهیونیست‌ها در سال ۲ هزار میلادی در جنوب لبنان اتفاق افتاد گفت: در این سال جوانان حزب الله توانستند ارتش به ظاهر افسانه‌ای صهیونیست‌ها که با حمایت آمریکا و شرکای مرتجع عرب بود را در هم بشکنند؛ جنگ های ۳۳ روزه و نبردهای ۲۲ و ۱۱ و ۵۱ روزه بین حزب الله و نیروهای جهادی فلسطین از یک سو و رژیم صهیونیستی از سوی دیگر و نتایج خفت بار آن نشان داد که دیگر فضایی برای تنفس امن صهونیست ها وجود ندارد.

جانشین فرماندهی کل سپاه تاکید کرد: امروز به فضل الهی ظرفیت امحاء و فروپاشی رژیم صهیوینست بیش از هر زمان دیگری فراهم شده است.

وی با بیان اینکه فقط در  لبنان بیش از صد هزار موشک آماده پروازند تا بر قلب رژیم صهیونیستی فرود آیند افزود: اما ماجرا فقط به بیش از یک صد هزار موشک کاشته شده در سرزمین لبنان خلاصه نمی‌شود، سرزمین تحت اشغال رژیم صهیونیستی که روزگاری فقط با سنگ به نبرد با صهیونیست ها می‌پرداختند امروز تمام آن سرزمین اشغال شده نقطه نقاطع آتشی است که از کرانه باختری و شمال می‌تواند تمام این سرزمین را مورد اصابت قرار دهد و این آن ابهام و معمای امنیتی بزرگی است که در مقابل رژیم صهیونیستی قرار دارد.

سردار سلامی اظهار داشت: ده‌ها هزار موشک دیگر با قدرت‌های مختلف و بردهای بلند در اقصی نقاط عالم اسلام کاشته شده است و فقط منتظر دستور است تا با فشار دادن یک دکمه این نقطه سیاه و لکه ننگ از جهان اسلام را برای همیشه محو کند البته ماجرا به اینجا هم ختم نمی‌شود امروز متفاوت از گذشته ظرفیت محو و فروپاشی این رژیم در روی زمین هم شکل گرفته است.

وی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی دارای عمق دفاعی راهبردی نیست گفت: رژیمی که در بعضی از نقاط فقط ۱۴ کیلومتر عرض دارد فقط با یک حمله زمینی کمرش می‌شکند و بار دیگر اگر این رژیم دست به خطا بزند تمام جوانان و مسلمانان و شیرهایی که در کمین هستند رژیم صهیوینستی را اشغال خواهد کرد.

جانشین فرماندهی کل سپاه خاطر نشان کرد: اگر رژیم صهیونیستی همانند بخشی از رژیم های مرتجع امروز حاکم بر بعضی از بلاد اسلامی بر قدرت نظامی آمریکا تکیه کردند بدانند که فصل توانایی آمریکا برای حمایت و بقای رژیم‌هایی خاتمه یافته است و اگر این چنین نبود آمریکا باید می‌توانست از رژیم شاه و مصر و تونس و… حمایت کند

وی خاطر نشان کرد: مداخلات آمریکا برای آواره کردن ملت سوریه و شکست دادن نظام سوریه که حلقه محوری مقاومت اسلامی است تا کنون جز شکست برای آمریکا چیز دیگری به دنبال نداشته است

سردار سلامی گفت: رژیم آل سعود که امروز مردم یمن را زیر آوارها دفن می‌کند و با ایجاد تفرقه های خونین در جهان اسلام با آواره سازی ملت‌ها همانند سوریه و عراق می‌پردازد بداند که فروپاشی نظامی هایی که با ظلم و… می‌خواهند اشتهای سیری ناپذیر خود را ارضاء کنند خاتمه یافته است.

وی اظهار داشت: در پایان لازم می‌دانم از حماسه‌های اخیر فرماندهان و رزمندگان نیروی زمینی سپاه و فرزندان فداکار انقلاب شما قدردانی کنم که در شمال غرب کشور توانستند باعکس العمل سریع و ویرانگر و قاطع گروه‌های اشرار و ضد انقلاب که به تحریک و با شارژ مالی بعضی از این رژیم‌هایی که نام آنها را بردم می‌خواستن حفره‌ای کوجک در نظام امنیتی کشورمان ایجاد کنند همه را در نقاط صفر مرزی دفن کنند؛ من به این رژیم ها هشدار می‌دهم و به مقامات سیاسی در شمال عراق هم می گویند آگاه باشند ما هر نقطه‌ای که مخل امنیت ما باشد بدون هیچ ملاحظه‌ای ویران خواهیم کرد.

جانشین فرماندهی کل سپاه افزود: به این رژیم های مرتجع هشدار می‌دهم بازی کودکانه با دم شیر را کنار بگذارید؛ اینجا ایران؛ سرزمین مردانی است که هنرشان شکست استخوان قدرتهای بزرگ است و این پیام ما است و همه بشنوند که اگر هوس کنند می‌تواند آثار ویرانگر را ببینند و صبح پیروزی نزدیک است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه