مسئول بسیج هنرمندان گیلان:

ادعای حقوق بشری آمریکا یک طنز است و چیزی جز یک شعار نیست

مسئول بسیج هنرمندان گیلان گفت: افکار عمومی مطلع و بیدار درجهان می دانند که ادعای حقوق بشری آمریکا یک طنز است.

ادعای حقوق بشری آمریکا یک طنز است و چیزی جز یک شعار نیست

به گزارش ۸دی، کیومرث دولتی درگفتگو با خبرنگار پرنیان گیل با اشاره به نام گذاری ۶ تا ۱۲ تیرماه به عنوان هفته حقوق بشر آمریکایی اظهارکرد: دراین هفته باید حقوق بشر مورد ادعای آمریکا نقد و روشنگری شود.

وی با بیان اینکه آمریکا ادعا می کند که منادی حقوق بشر در جهان است، اعلام کرد: آمریکا با رسانه هایی که در دست دارد، افکار عمومی جهان را به این سمت سوق می دهد که طرفدار حقوق بشر است اما در عمل شاهد دوگانگی کاملا روشنی در این قضیه ازطرف آمریکا هستیم.

مسئول بسیج هنرمندان گیلان با تصریح براینکه هرجا که منافعِ آمریکا با کشور دیگری درتضاد باشد، به وحشیانه ترین شکل حقوق بشر را پایمال می کند، افزود: اگر منافع آمریکا با دیگر کشورها همراه باشد، از آن کشور حمایت می کند که نمونه هایِ بارز این موضوع لشکر کشی عربستان به یمن و حمایت از رژیم اسرائیل است.

دولتی با اشاره به کودک کشی عربستان در یمن گفت: عدم وجودِ آزادی های سیاسی در عربستان، بی تفاوت گذشتن از کنار فاجعه منا، خفقان، حمایت از تروریست های منطقه و پایمال کردن حقوق زنان درعربستان کاملا مشهود است، اما آمریکا هیچ گونه اظهارنظری درباره عربستان نمی کند.

وی با اشاره به اینکه مسائلی که درمنطقه می گذرد، برای حفظ منافع و موجودیت اسرائیل با حمایت امریکا اتفاق می افتد، تصریح کرد: افکار عمومی جهان که مطلع و بیدار هستند می دانند که ادعای حقوق بشری آمریکا یک طنز است.

مسئولِ بسیج هنرمندان سپاه قدس گیلان نقش رسانه ها را برای تبیین دروغ های آمریکا، اساسی دانست وخاطرنشان کرد: رسانه ها باید به این موضوع بپردازند که حقوق بشر آمریکایی چیزی جز یک شعار نیست.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه