با شرکت ۵۰۰ طرح از سراسر کشور؛

«فن بازار» ملی در گیلان برگزار می شود

رئیس پارک علم و فناوری گیلان از برگزاری «فن بازار» ملی با شرکت ۵۰۰ طرح آماده تجاری سازی از سراسر کشور در منطقه آزاد انزلی خبر داد.

«فن بازار» ملی در گیلان برگزار می شود

به گزارش ۸دی، مجید متقی طلب با بیان اینکه پارک علم و فناوری گیلان دبیرخانه فن بازار کشور است اظهار کرد: فن بازار فوق با مشارکت منطقه آزاد انزلی و با حضور ۵۰۰ طرح آماده تجاری سازی از سراسر کشور در شهریور ماه امسال برگزار می شود.

وی افزود: با توجه به فلسفه برگزاری بازارهای فناوری در تمام دنیا، از سرمایه گذاران داخلی و خارجی دعوت می شود که با حضور در این فن بازار از طرح های منتهی به تجاری سازی دیدن کرده تا بتوان با انعقاد قراردادهای مالی، از ایده های فناوران بهره برد.

رئیس پارک علم و فناوری گیلان با بیان اینکه هر ساله در هفته پژوهش، فن بازار ملی برگزار می شود تصریح کرد: برگزاری فن بازار در منطقه آزاد انزلی می تواند فرصتی مجدد باشد که سرمایه گذاران از ایده های فناورانه نوآوران استقبال کرده و با بکارگیری آن ها در بهبود تجارت خود بهره ببرند.

متقی طلب تصریح کرد: علاوه بر فن بازار فوق، برنامه های تجارتی طرح های فناوران گیلان در سامانه سرمایه گذاری اداره اقتصاد و دارایی استان نیز ارائه می شود تا به اطلاع فعالان عرصه اقتصادی برسد.

وی ابراز امیدواری کرد: برگزاری فن بازار در منطقه آزاد انزلی به دلیل مبادلات تجاری که با کشورهای حاشیه خزر از طریق این منطقه تجاری انجام می شود، فرصت قابل توجهی را هم برای فناوران و هم سرمایه گذاران مهیا کند.

منبع: مهر

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه