فرمانده ی نیروی انتظامی استان گیلان:

روز قدس، روز اسلام، روز مسلمین و روز مستضعفین جهان است

به گزارش ۸دی، سردار “محمدرضا میرحیدری” فرمانده انتظامی استان گیلان جنایات رژیم صهیونیستی در رمضان خونین غزه را محکوم کرده و اظهار داشت: روز قدس، روز اسلام، روز مسلمین و روز مستضعفین جهان است، روزی است که حق از باطل ممتاز می گردد. فرمانده انتظامی استان گیلان  با بیان اینکه بیت المقدس نقطه رویارویی ایمان […]

روز قدس، روز اسلام، روز مسلمین و روز مستضعفین جهان است

به گزارش ۸دی، سردار “محمدرضا میرحیدری” فرمانده انتظامی استان گیلان جنایات رژیم صهیونیستی در رمضان خونین غزه را محکوم کرده و اظهار داشت: روز قدس، روز اسلام، روز مسلمین و روز مستضعفین جهان است، روزی است که حق از باطل ممتاز می گردد.

فرمانده انتظامی استان گیلان  با بیان اینکه بیت المقدس نقطه رویارویی ایمان و شرک، اسلام و کفر و مستضعفین مظلوم در برابر استکبار جهانی است، گفت: قدس عزیز مطلع الفجر نجات ملتهای مسلمان و خصوصاً ملت شجاع و مظلوم فلسطین است.

در بیانه سردار محمدرضا میرحیدری  آمده است: مسلمین جهان روز قدس را روز تقابل تمام اسلام در برابر تمام کفر دانسته و با اتحاد، یکپارچگی و انسجام اسلامی شان، دوشادوش یکدیگر، همگام و همصدا برای نجات و آزادی قدس که نجات اسلام و مسلمین است به پا خواسته و عزت و عظمت خویش را علیه استکبار جهاتنی و مولود نامشروعش، اسرائیل غاصب، این غده سرطانی به نمایش می گذارند.

فرمانده انتظامی استان گیلان در این بیانه تصریح کرد: مسلمین جهان با الهام از اندیشه های ناب حضرت امام خمینی (رحمه الله علیه) روز قدس را روز آمادگی برای آزادسازی قدس می دانند و با جهاد و مقاومت، امیدوار به تحقق وعده الهی و پیروزی مومنان و صالحان زمین بر مستکبران جهان و رهایی قبله اول مسلمین از زیر یوغ جهانخواران بوده و خود را آماده اقامه نماز شکر در مسجد الاقصی می نمایند.

سردار میرحیدری با بیان اینکه استکبار جهانی و در راس آن آمریکای جهانخوار و اسرائیل جنایتکار بدانند که ملت بزرگ اسلام بیدار بوده و هشدار می دهد که کشورهای اسلامی و مسلمین، دیگر تحت سیطره قدرت های پوشالی آنان واقع نخواهند شد، اظهار داشت: ملت بزرگ اسلام از تهدید و ارعاب دروغین دشمنان دین، ذره ای هراس به خود راه نداده و برای آزادی قدس شریف و نجات ملت مظلوم فلسطین، لحظه ای از پای نخواهند نشست.

وی تصریح کرد: سلطه طلبان دنیا بدانند هنگامی که با انواع سلاح های پیشرفته و تجهیزات نظامی فوق مدرن و بکارگیری آنها توسط اسرائیل غاصب، توان مقابله با تعداد کمی از فرزندان اسلام به نام حزب الله را ندارند و در برابر اقیانوس مواج خشم ملت بزرگ اسلام نیز دوام نخواهند آورد.

رئیس پلیس گیلان اظهار داشت: اسرائیل غاصب بهتر است که دست از تجاوز و ستم به ملت آزاده فلسطین کشیده و به رفراندوم عمومی و مراجعه مستقیم به آراء مردم فلسطین تن دهند و همانگونه که حمایت از حقوق بشر و حراست از اصول دمکراسی در جهان را داعیه دروغین خویش ساخته اند، برای یک بار هم به ادعاهای کذب خویش عمل کنند و خویش را از ورطه هلاکت و اضمحلال رهانیده و به ظلم و ستم خویش پایان دهند.

سردار میرحیدری در پایان گفت: نیروی انتظامی استان گیلان در روز مبارک قدس همگام با سایر نیروهای مسلح و هم دوش با مردم شرافتمند استان ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس و ابراز انزجار از اعمال ددمنشانه استکبار جهانی و صهیونیسم و ایادی آنان، با حضور باشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس، آمادگی خود را تحت رهبری فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) برای دفاع از اسلام و ملت مسلمان و مظلوم فلسطین اعلام می نماید.

 

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه