فرمانده ی انتظامی گیلان:

آموزش صحیح و کاربردی تسهیل کننده موفقیت ماموریت های پلیس است

فرمانده انتظامی استان گیلان گفت: آموزش صحیح و کاربردی تسهیل کننده موفقیت ماموریت های پلیس است.

آموزش صحیح و کاربردی تسهیل کننده موفقیت ماموریت های پلیس است

به گزارش ۸دی، سردار”محمدرضا میرحیدری” فرمانده انتظامی استان گیلان در حاشیه بازدید از معاونت تربیت و آموزش با اشاره به اهمیت امر آموزش در تمامی رده های انتظامی در پیشبرد اهداف محوله، اظهار داشت: ضرورت وجود آموزش صحیح و کاربردی در همه ماموریت ها نمایان می شود.

فرمانده انتظامی استان گیلان با تصریح بر اینکه ماموریتی با موفقیت به اتمام می رسد که عوامل آن از فراگیران آموزش های لازم بوده اند، افزود: اگر در امر آموزش و کاستی وارد شود، اثرات آن در هنگام عمل نمایان می شود.

وی با تاکید بر اینکه موفقیت پلیس در ماموریت های ضامن اقتدارش است، گفت: آموزش های کاربردی و مستمر و موفقیت های ماموریتی بر اقتدار پلیس می افزاید.

سردار میرحیدری با یادآوری اینکه پلیس باید با عملکرد درستش حافظ حقوق و امنیت مردم باشد، اظهار کرد: بیشترین حساسیت ها باید در زمان آموزش رده های انتظامی به کارگیری شود.

رئیس پلیس گیلان با تاکید بر اینکه در کاستی ها و شکست های ماموریتی نقش آموزش قابل توجه خواهد بود، گفت: آموزش های مفید و به روز نیروها موجب افزایش کیفیت و کمیت در عملیات های پلیس می شود.

این مقام ارشد انتظامی استان قرارگاه جهادی ارتقای تربیت و آموزش را اقدام مثبتی ارزیابی کرد و متذکرشد: برای ارتقای دانش تخصصی کارکنان باید نگاه جهادی به امر آموزش داشته باشیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه