آمادگی هلال احمر گیلان برای جمع آوری کمک به مردم مظلوم فلسطین

سرپرست جمعیت هلال احمر استان گیلان از آمادگی این جمعیت برای جمع آوری کمک به مردم مظلوم فلسطین خبر داد.

آمادگی هلال احمر گیلان برای جمع آوری کمک به مردم مظلوم فلسطین

به گزارش ۸دی، مهدی ولی پور روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران با صدور اطلاعیه‌ای آمادگی خود را برای جمع آوری کمک های نقدی مردم نوعدوست برای کمک به مردم نیازمند کشور فلسطین اعلام کرده است.
وی اظهار داشت: جمعیت هلال احمر گیلان به منظور حمایت از مردم بی دفاع فلسطین به تاسی از مولای متقیان حضرت علی (ع) در دستگیری از نیازمندان و یتیمان و با ایمان به اصول هفت گانه جمعیت های ملی که همانا تسکین آلام بشری و کمک به همنوع سرلوحه آن است، آمادگی خود را برای جمع آوری کمک ‌های نقدی گیلانیها اعلام کرده است.
وی خاطر نشان کرد: مردم نیکوکار و روزه دار کشورمان می‌توانند کمک‌های ریالی خود را به شماره حساب ۹۹۹۹۹ جمعیت هلال احمر نزد بانک های ملی، رفاه، ملت، مسکن، صادرات، دی، تجارت و سپه، و کمک های ارزی را به شماره حساب های ۹۹۹۹۹۹ ارزی یورو نزد بانک ملت شعبه هجرت و ۷۰۲۰۷۰ ارزی دلار بانک ملی واریز کرده و از اجر معنوی این عمل خیر بهره‌مند شوند.

*بیانیه هلال احمر گیلان به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس
جمعیت هلال احمر گیلان همگام با ملت شریف ایران و مردم ولایت مدار استان با نمایش وحدت، یکپارچگی و همدلی امت اسلامی و همه مردم آزاده جهان در اعلام همبستگی و حمایت از آرمان مقدس آزادی فلسطین و قدس بیانیه ای صادر کرد.
در این بیانیه که نسخه ای از آن در اختیار خبرگزاری ایرنا، قرار گرفته آمده است:
امروز وحدت مسلمانان حول مسئله قدس مهمترین مسئله جهان اسلام است و غرب تلاش می کند به جای آن برای مسلمانان (مسئله سازی) کند لذا هوشیاری در صحنه پیچیده کنونی خاورمیانه و دوری از تفرقه مهمترین نیاز امروز امت اسلامی است.
در بیانیه جمعیت هلال احمر گیلان به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس افزوده شده: انقلاب اسلامی ایران محاسبات مستکبران مبنی بر چپاول منابع و تسلط بر جغرافیای مسلمانان را به هم ریخت و خواب بنی اسرائیل در تصرف از نیل تا فرات را آشفته ساخت.
در ادامه این بیانیه آمده است: روز قدس که در اندیشه الهی امام (ره) تجلی یافته بود به گفتمان عمومی مسلمانان تبدیل شد و نوید بخش اجتماع مسلمانان بر سر جراحت بزرگ تاریخ شد، قطعا مسئله قدس یکی از بزرگترین مسائل تاریخ مسلمانان است که با درد، غم و آوارگی مردم سرزمین فلسطین آمیخته شده است.
در این بیانیه افزوده شده: شعاع نور رسا و توفنده انقلاب اسلامی، هر روز گستره صهیونیزم را محدود کرد و تا آنجا پیش رفت که تئوری پردازان تصرف از نیل تا فرات، اکنون برای حفظ وضع موجود به دور خود حصارهای آهنین می‌کشند.
در ادامه بیانیه جمعیت هلال احمر استان گیلان آمده است: وظیفه همه مسلمانان این است که با وحدت و یکدلی شعار رهایی قدس را به محور اساسی بیداری اسلامی تبدیل کنند.
در این بیانیه افزوده شده: جمعیت هلال احمر استان گیلان با تمامی ظرفیت انسانی خود با حضور معاونان، مدیران، پرسنل، امدادگران، جوانان، داوطلبان و دانشجویان بار دیگر از تمامی مردم ولایت مدار استان ، مسلمانان و آزادی خواهان استان دعوت می کند تا با شرکت فعال در مراسم بزرگداشت روز جهانی قدس در سراسراستان ، مراتب مخالفت خود را با اشغال این مکان مقدس و تجاوزات رژیم صهیونیستی در هویت سازی جعلی برای قدس شریف و مسجد الاقصی ، استمرار محاصره غزه و ترور و کشتار مردم مظلوم فلسطین اعلام نمایند.
فردا آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس نام گرفته است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه