فرمانده انتظامي شهرستان آستارا مطرح کرد؛

تعامل بین پلیس و دادگستری از عوامل مهم کاهش جرایم

فرمانده انتظامی شهرستان آستارا در دیدار با قضات دادگستری شهرستان تعامل بین نیروی انتظامی و دادگستری را از عوامل مهم در کاهش جرایم خواند.

تعامل بین پلیس و دادگستری از عوامل مهم  کاهش جرایم

به گزارش ۸دی، سرهنگ “رحیم مهدی زاده ” فرمانده انتظامی شهرستان آستارا در نشست تعاملی با  قضات- دادستان و رئیس دادگستری شهرستان  اظهار داشت: تعامل بین نیروی انتظامی و دادگستری از  مهمترین عوامل در کاهش جرایم بوده  و ثمره آن هدیه امنیت و آرامش برای شهروندان  مومن و متعهد آستارایی می باشد .

فرمانده انتظامی شهرستان آستارا ، ضمن تقدیر و تشکر از همکاری نزدیک دستگاه قضایی شهرستان با نیروی انتظامی ابراز امیدواری کرد، با این روند به یک وضعیت مطلوب در بحث امنیت دست پیدا خواهیم کرد.

وی افزود: خدمت بی منت به مردم وظیفه همه ما بوده و باید تلاش کنیم این خدمت برای رضای خداوند باشد و قدر این فرصتی را که خداوند در اختیار ما گذاشته است را بدانیم.

مهدی زاده گفت: خدمت به مردم و ارتقاء احساس امنیت از وظایف مشترک نیروی انتظامی و قوه قضائیه است و امیدواریم که هر دو دستگاه با تعامل و ارتباط منطقی نقش خود را در این مأموریت حساس به درستی ایفا کنند چرا که اگر هر دو دستگاه با هم تعامل نداشته باشند نمی‌توانند در راه خدمتگزاری به مردم موفق باشند‌.

حجت الاسلام استواری رئیس دادگستری شهرستان نیز در این نشست اظهار کرد: امنیت خوب شهرستان خوب مرهون زحمات تمامی همکاران انتظامی و قضایی می بوده و این در سایه تعامل و همدلی قضات و کارمندان دادگستری با پلیس شکل می گیرد.

عبادی دادستان شهرستان آستارا نیز با بیان این مطلب که با توجه به تعامل خوب دستگاه قضایی با نیروی انتظامی، امنیت خوبی در شهرستان حاکم شده است و مردم احساس امنیت و مجرمان احساس ناامنی می کنند و اگر جرمی هم اتفاق بیافتد در کمترین زمان ممکن کشف خواهد شد

دادستان شهرستان آستارا نیروی انتظامی و قوه قضائیه را دو بازوی پرتوان در برخورد با ناهنجاری ها و قانون گریزان خواند و برای تمامی سبز پوشان خدوم نیروی انتظامی آرزوی سرافرازی و موفقیت در ماموریت های محوله کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه