نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری:

دشمن در لباس اسلام ظاهر شده/شرط پیروزی مسلمانان مسلح شدن به سلاح وحدت است

نماینده مردم استان گیلان در مجلس خبرگان رهبری گفت: شرط پیروزی مسلمانان جهان در برابر دشمن مسلح شدن به سلاح وحدت است.

دشمن در لباس اسلام ظاهر شده/شرط پیروزی مسلمانان مسلح شدن به سلاح وحدت است

به گزارش ۸دی، حجت الاسلام والمسلمین احمد پروایی ظهر امروز در جمع روزه‌داران این شهرستان در مسجد امام سجاد(ع) با اشاره به اینکه دشمن با ایجاد اختلاف بین شیعه و اهل تسنن تاکتیک‌های جنگی خود را در منطقه پیاده می‌کند اظهار داشت: یکی از دستاوردهای حکومت امام زمان(عج) بحث وحدت در بین جوامع بشری است.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه دشمن در لباس اسلام برای حضور هر چه بیشتر در میان امت اسلامی رو به سوی جنگ نرم و تهاجم فرهنگی آورده است تصریح کرد: شرط پیروزی مسلمانان جهان در برابر دشمن مسلح شدن به سلاح وحدت است.

حجت الاسلام  والمسلمین پروایی با اشاره به اینکه ایجاد همبستگی و همدلی میان مسلمانان و اتحاد ملی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری است اظهار کرد: حضرت محمد(ص) و قرآن کریم مردم را به وحدت دعوت کرده‌اند و ما نیز باید در سایه قرآن و فرمایشات پیامبر اکرم(ص) حرکت کنیم.

وی ابراز کرد: وحدت یعنی اخذ مشترکات و دامن نزدن به اختلافات و اگر جامعه‌ای در مسیر وحدت حرکت نکند آن جامعه به پیشرفت دست نمی‌یابد.

حجت الاسلام والمسلمین پروایی با اشاره به اینکه اصلاح واقعی جامعه از نظر علمای اسلام در زمان ظهور تحقق می‌یابد خاطرنشان کرد: اعتقاد به منجی و آخرالزمان و بحث مهدویت در تمام ادیان الهی وجود دارد.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه در بسیاری از موارد قرآن را توسط روایات ائمه اطهار(ع) و با رجوع به کلام معصومین تفسیر می‌کنیم بیان کرد: به هنگام تشکیک در احکام و حدود اسلامی باید به کتاب قرآن و سنت رجوع کرد.

منبع: تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه