گزارش مرکز نیکوکاری ماسال؛

به یاری این دو خانواده ماسالی بشتابید

مرد و زن هر دو مبتلا به بیماری بوده و مرد خانواده به علت عفونت‌های ناشی از بیماری چندین انگشت دست و پای خود را از دست داده است. این خانواده جهت انجام جراحی‌های مجدد نیاز به هزینه‌های درمانی دارند که بعلت فقر مالی حتی از پرداخت هزینه ایاب و ذهاب عاجزند.

به یاری این دو خانواده ماسالی بشتابید

به گزارش ۸دی به نقل از ماسال نیوز، اعضای هیئت عامل مرکز نیکوکاری ماسال به مناسبت ماه مبارک رمضان از دو خانواده نیازمند در سطح شهرستان بازدید بعمل آوردند.

بنا بر گزارش مرکز نیکوکاری از این بازدید، خانواده اول خانوادهای چهار نفره است که به مدت ۱۸ سال در خانه‌ای گِلی و استیجاری با یک اتاقک ۸ الی ۹ متری زندگی میکنند و در آمد زندگی‌شان از طریق کارگری روزمزد بدست می‌آید. این خانواده تحت پوشش هیچ یک از نهادهای حمایتی قرار ندارد.مرکز نیکوکاری ماسال

 

خانواده دوم، خانواده‌ای دو نفره است که مرد و زن هر دو مبتلا به بیماری بوده و مرد خانواده به علت عفونت‌های ناشی از بیماری چندین انگشت دست و پای خود را از دست داده است.

این خانواده جهت انجام جراحی‌های مجدد نیاز به هزینه‌های درمانی دارند که بعلت فقر مالی حتی از پرداخت هزینه ایاب و ذهاب عاجزند.

بازدید-نیکوکاری3

مرکز نیکوکاری ماسال، ضمن بررسی وضعیت این دو خانواده و اهدای بسته‌های غذایی، در صدد است تا با یاری همشهریان نوع‌دوست ماسالی ، اقدامی جهت بهبود وضعیت آنان انجام دهد.

علاقه ‌مندان به کمک به خانواده‌های مذکور می‌توانند از طریق مرکز نیکوکاری ماسال اقدام نمایند؛

شماره حساب بنام مرکز نیکوکاری ماسال؛  ۰۱۰۹۶۰۰۴۸۱۰۰۵ بانک صادرات

شماره کارت بنام مرکز نیکوکاری ماسال؛  ۰۶۳۴-۹۰۱۴-۶۹۱۹-۶۰۳۷

شماره تماس جهت هماهنگی های لازمه؛ ۰۹۱۱۲۸۴۶۱۴۰

آدرس: ماسال خیابان پرستار جنب ساختمان پزشکان ( دکتر یعقوبی) روبروی نانوایی سنگکی مرکز نیکوکاری امام حسن مجتبی (ع)

گفتنی است ییش از این ماسال نیوز در مطلبی تحت عنوان «با مرکز نیکوکاری ماسال آشنا شوید» در خصوص اهداف، فعالیت ها و دست‌اندرکاران این مرکز اطلاعاتی ارائه نموده است.

انتهای پیام /

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه