آتش نشانان شهرداری رشت هم تجمع کردند؛

آقای شهردار! آتش نشانان سه ماه حقوق نگرفته اند / آیا این افطاری واجب است؟

تعدادی از کارکنان آتش نشانان شهرداری رشت در اعتراض به عدم دریافت حقوق و برپایی سفره افطاری از سوی این نهاد تجمع اعتراضی برگزاری کردند.

آقای شهردار! آتش نشانان سه ماه حقوق نگرفته اند / آیا این افطاری واجب است؟

به گزارش ۸دی، شب گذشته به منظور ترویج فرهنگ افطاری های ساده بین خانواده ها، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت اقدام به برپایی سفره های افطار ساده در محل پیاده راه فرهنگی رشت کرد.

برپایی این افطاری ۳۰۰۰ نفری در حالی برگزار شد که پرسنل و خانواده ی آتش نشانانان شهرداری رشت در تجمعی اعتراض آمیز به علت پرداخت نشدن دو ماه حقوق آتشنشانی به برپایی این سفره افطاری اعتراض کردند.

معترضان برگه هایی با این محتوا که «آقای شهردار! آتش نشانان سه ماه است که حقوق نگرفته اند. آیا این افطاری واجب است؟! !” » در دست داشتند و تلاش کردند صدای اعتراض و مظلومیت خود را به گوش شهردار و دیگر مسئولان استان گیلان برسانند.

یک منبع آگاه در همین خصوص به خبرنگار ۸دی گفت: کارکنان آتش نشانی هنوز حقوق اردیبهشت و خرداد خود را نگرفته اند و حقوق فروردین آنها نیز ۱۲ خرداد پرداخت شده بود اما  شب گذشته از تجمع آنها ممانعت به عمل آمد و معترضان به محل نمازخانه شهرداری هدایت شدند.

این منبع افزود: کارگران آتش نشانی شهرداری رشت علاوه بر مشکل معوقات خود، مشکل بیمه ی تأمین اجتماعی نیز دارند و شهرداری از حدود یک سال قبل حق بیمه ی تأمین اجتماعی حدود ۲۶۰ نفر از کارکنان آتش نشانی را پرداخت نکرده است و برخی کارکنان هم اکنون دفترچه تأمین اجتماعی خود را نیز نمی توانند تمدید کنند.

وی با بیان اینکه حقوق پرسنل آتش نشانی به شهرداری منطقه یک رشت واگذار شده است گفت: شهرداری منطقه ی یک پس از آنکه حقوق پرسنل خود را پرداخت کرد در صورت تحقق درآمد حقوق آتش نشانان  را پرداخت می کند که این خود عامل ایجاد معوقات برای کارکنان آتش نشانی می شود.

http://uupload.ir/files/c33h_img_9787.jpg

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
موکل
پس این آقای حنجره کجاست که فریادهای بی‌صدای همسر و فرزندان کارکنان و کارگران شهرداری را ببیند و بشنود؟!!! مدیران عالی گیلان .... و شورای تامین استان و رشت خود را به خواب زده‌اند؟؟!!
من در پاسخ به موکل
احسنت
آشنای همیشه آشنا
باسلام تاسف برای نمایندگانی که با دردست گرفتن کتب مقدس سعی درعوام فریبی مردم دارند تاسف برای نمایندگانی که درعوام فریبی درحالی که درظاهردرگرفتن وخرج کردن سهمیه احتیاط به خرج داده ولی درجلوی رویشان این همه قانون شکنی وبا پول یک سری دیگردست به پهن کردن سفره خدامیزنند تاسف برای نماینده ای که جهت عوام فریبی درجلسات وسخنرانیها یکی به نعل میزند ویکی به میخ تاسف برای نماینده ای که سالها بعنوان رزمنده درجبهه های مقدس فعال بوده درحالی که درمقابل این همه قانون شکنی جزئ دسته ( اول ) بشارت شهید باکری شدند تاسف برای نماینده ای که جزئ یادگاران شهیدان بزرگواربوده ولی اصل هدف خویش را گم کرده که همانا دربرابر سیری ظالم وگرسنگی هرگز سکوت نکنند تاسف برای نماینده ائی که حتی درماه ضیافت خدا هم دم ازحرکت قطارپیشرفت زده درحالی که ذره ایی آسیب به خودوی ازناحیه تصمیمات غلط خود وامثال خود به وی نمیرسد که راحت پشت تریبون ادعای اصلاحات با حد اقل تلفات را دارد وبسیاری ازتاسفات دیگر درماه ضیافت خدا که دیگر چیزی به پایان آن نمانده کمی به خودبیائید
در حاشیه