عضو شورای شهر رشت:

برای افتتاح ساختمان مرکزی شهرداری رشت اراده‌ای وجود ندارد

عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: نبود عزم و اراده قوی و فقدان منابع مالی موجب تأخیر در افتتاح ساختمان مرکزی شهرداری رشت شده است.

برای افتتاح ساختمان مرکزی شهرداری رشت اراده‌ای وجود ندارد

به گزارش ۸دی،  محمدحسین واثق‌کارگرنیا امروز در گفت‌وگو با فارس با تسلیت شهادت امام علی(ع) با اشاره به تأخیر طولانی‌مدت در افتتاح ساختمان جدید شهرداری این شهر اظهار کرد: فقدان عزم و اراده قوی و کمبود منابع مالی دلیل اصلی تأخیر در بهره‌برداری از ساختمان مرکزی شهرداری رشت در میدان گیل است.

وی ادامه داد: قرارداد آغاز عملیات اجرایی پروژه مذکور در آذرماه سال ۸۷ منعقد شد و قرار بود فاز نخست احداث این پروژه در مدت زمان ۳۰ ماهه و با اعتباری بالغ بر ۱۲میلیارد تومان اجرایی شود.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه کمبود منابع مالی یکی از دلایل تأخیر در اجرای فاز نخست پروژه ساختمان مرکزی شهرداری رشت است، تصریح کرد: به دلیل کمبود منابع مالی و فقدان عزم و اراده قوی و با گذشت زمان مشخص شده برای پروژه مذکور، عملیات اجرایی به درستی پیش نرفت.

وی با اشاره به اینکه برای تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه قرارداد جدیدی منعقد شد، خاطرنشان کرد: در قرارداد دوم پروژه ساختمان مرکزی شهرداری رشت در ۲۸ مردادماه سال ۹۴ بخش‌های جدیدی به بنای این ساختمان افزوده شد.

واثق‌کارگرنیا درباره مدت زمان در نظر گرفته شده به منظور بهره‌برداری از پروژه ساختمان مرکزی شهرداری رشت، گفت: در قرارداد مذکور زمان مشخص شده برای بهره‌برداری از ساختمان اداری این پروژه ۱۵ شهریورماه امسال و زمان بهره‌برداری از ساختمان‌های فرهنگی آن اسفند ماه سال ۹۵ اعلام شده است.

وی با اشاره به اعتبارات در نظر گرفته شده برای فاز دوم پروژه ساختمان شهرداری رشت، خاطرنشان کرد: بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان به منظور تکمیل این پروژه در قرارداد دوم در نظر گرفته شده است‌.

این مسؤول زیر بنای پروژه ساختمان مرکزی شهرداری رشت را ۱۶ هزار و ۵۰۰ متر مربع عنوان کرد و یادآور شد: مجموع مساحت زمین احداث پروژه ساختمان مرکزی رشت ۳۸ هزار متر مربع است.

انتهای پیام/

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ثارالله
آقای کارگر نیا ،!،اراده از طرف مشاور و پیمانکار وجود داره اما شهرداری پول نداره یا در جاهایی بهتر از ساختمان شهرداری و نان و آب دارتر از آن خرج میکنه،الان پیمانکار این پروژه بیش از 50 درصد مطالباتش رو طلب داره و مهندسین ناظرش بیش از 4 ماهه حقوقی نگرفتن، آیا با باد هوا پروژه پیش میره؟؟؟؟
در حاشیه