امام جمعه پره سر در گفتگو با 8دی؛

مگر حضرات بیل می زنند که باید حق تخصص بگیرند/ دریافت حقوق نجومی خوردن حق مردم است

امام جمعه پره سر گفت: مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی یک امانت است و کسی که خود را جدای از مردم دانسته و برای خود سیادت و آقایی قائل است به درد خدمت نمی خورد.

مگر حضرات بیل می زنند که باید حق تخصص بگیرند/ دریافت حقوق نجومی خوردن حق مردم است

حجت الاسلام محمد مهدی نژاد در گفتگو با خبرنگار ۸دی اظهار داشت: کسی که گرفتن حقوق های نجومی را حق مدیران می داند باید بداند که نگاه ما باید به حکومت علی علیه السلام باشد، خود آن حضرت و استانداران و فرمانداران حکومت علوی چقدر حقوق می گرفتند؟

وی افزود: نیروهای متخصص که یکی از حضرات  تخصص آن ها را به رخ مردم می کشد مگر بیل می زنند و عرق کارگری ریخته اند که باید بر گرده مردم بنشینند و حق تخصص از آن ها بگیرند؟

امام جمعه پره سر گفت: مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی یک امانت است و امانت حق الناس است. کسی که خود را جدای از مردم دانسته و برای خود سیادت و آقایی قائل است به درد خدمت نمی خورد.

مهدی نژاد با تاکید بر اینکه روحیه‌ی مسئولین نظام باید روحیه‌ی ساده زیستی و قناعت باشد تا عنوان خادم بودن بر آن ها صدق کند افزود: با تغییر دولت ها در انتخاب مدیران جایی برای ضابطه وجود ندارد و متاسفانه بعضاً در انتخاب مدیران رابطه و پادویی در انتخابات نقش اساسی دارد.

وی همچنان اظهار داشت: درست است که در نظام آفرینش تفاوت وجود دارد اما این بدان معنا نیست که عده‌ای حقوق یک ماه آنها به اندازه عمر ۳۰ سال کارگری یک کارمند باشد.

امام جمعه پره سر گفت: عقیده من این است که پرداخت حقوق های نجومی به بعضى از مدیران در هر دولتی که باشد جفا به مردم و خوردن حق آن هاست، همان‌طوری که مقام معظم رهبری در دیدار هیئت دولت فرمودند موضوع حقوق های نجومی هجوم به ارزش هاست.

وی در پایان خاطر نشان کرد: حرف آخر این است وقتی ریاست محترم جمهوری دستور پیگیری حقوق های نجومی را داده اند دیگر حرف های دیگران محلی از اعراب ندارد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه