اقدام عجیب «همراه اول» در سال اقتصاد مقاومتی؛

همراه اول؛ همراه با اجانب!

در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، شرکت همراه اول برای اولین در ایران اقدام به فروش اقساطی یک گوشی خارجی با تسهیلات استثنائی نمود.

همراه اول؛ همراه با اجانب!

به گزارش ۸دی به نقل از ماسال نیوز، در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، شرکت همراه اول برای اولین در ایران اقدام به فروش اقساطی یک گوشی خارجی با تسهیلات استثنائی نمود.
در این طرح که بصورت رسمی در وبسایت همراه اول اعلام گردیده، مشتریان می توانند با استفاده از تسهیلات بسیار مناسب همراه اول صاحب یک گوشی کاملا خارجی شوند.

همراه اول
وبسایت رسمی همراه اول در این باره آورده است ؛ « در راستای این طرح، مشترکین دائمی همراه اول براساس ارزش سیم کارت شان تخصیص اعتبار شده و می توانند با خرید یکی از بسته های در نظر گرفته شده که ترکیبی از «مکالمه، پیامک، اینترنت همراه» و یک مدل گوشی هوشمند شیاومی است؛ بدون نیاز به ضامن، اقدام به خرید اقساطی کرده و هزینه آن را طی یکسال پرداخت کنند. جهت خرید، مشترکین می بایست از طریق «مراجعه به فروشگاه های همراه» و یا «ارسال عدد ۲۲ به سرشماره ۸۰۱۸» اقدام کنند.»
سوال اساسی از شرکت همراه اول این است که در سال اقتصاد مقاومتی و با وجود تاکیدات مکرر رهبر انقلاب به خرید محصولات وطنی چرا باید این شرکت علاوه بر عرضه یک محصول کاملا خارجی، برای تشویق خریداران تسهیلات خاص و استثنایی نیز قائل شود؟ و اساسا حوزه کاری یک اپراتور تلفن همراه چه ارتباطی به عرضه گوشی تلفن همراه دارد؟
انتهای پیام /

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
سارا
واقعا متاسفم از این اقدام همراه اول، من نوعی به هر نحوی تلاش میکنم از حمایت تولید داخلی کشورمون،اون وقت یه شرکت حالا نیمه دولتی میاد تیشه به ریشه تولید ملی میزنه، واقعا علامت سوال بزرگی برای من که داستان چیه؟کیا پشت پرده هستن؟؟؟چرا این طرح و رو با یه گوشی تولید ملی شروع نمیکنن که کیفیتش برای خیلی ها ثابت شده
در حاشیه