حضور به موقع پلیس رشت مانع از خودکشی مرد روانی از بالای درخت شد+ تصاویر

مرد روانی که جهت خودکشی خود را به بالای درخت در رشت رسانده بود با حضور بموقع پلیس بصورت صحیح و سالم از بالای درخت به پایین کشیده شد.

حضور به موقع پلیس رشت مانع از خودکشی مرد روانی از بالای درخت شد+ تصاویر

به گزارش ۸دی نیوز، مرد روانی هنگامیکه در روز گذشته وسیله نقلیه اش توسط پلیس بدلیل نداشتن مدارک شناسایی شخصی و مدارک خودرو متوقف شده بود بناگاه با برداشتن پتو از داخل ماشین ، خود را بقصد خودکشی به بالا ی درخت حاشیه خیابان رساند.

اقدام عجیب این فرد موجب تجمع عابران شد بطوریکه هر یک از عابران تصور سقوط این فرد را از بالای درخت میکردند.

 هرچند تدابیر و سخنان ملایم پلیس از پایئن درخت، موجب دلداری وی می شد ولی نگاهش به تجمع عمومی مردمی تهدیداتش را افزایش می داد تا اینکه فرمانده شهرستان رشت خود را به صحنه رسانده و عملیات روانی اش را برای آرامش وی آغاز نمود.

 آرامش این فرد روانی زمینه را برای نزدیک شدن پلیس با استفاده از بالابر فراهم نموده تا اینکه پلیس توانست با استفاده بالا بر خود را به این شخص روانی رسانده و او را با آرامش تمام بصورت صحیح و سالم از بالای درخت به پائین بکشاند و بلافاصله با حفاظت کامل پلیس جهت درمان به بیمارستان شفاء که مختص افراد روانی است انتقال یافت.

گفتنی است این فرد دربررسی های صورت گرفته دارای سابقه قتل عمد، اخلال در نظم عمومی، سرقت، نگهداری و حمل مواد مخدر بوده است.

DSCN3152

DSCN3169

DSCN3171

33

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
گمنام
دمش گرم
در حاشیه