از سوی 8دی مطرح شد؛

فراخوان انتشار داوطلبانه‌ی فیش‌های حقوقی مسئولان جمهوری اسلامی

فراخوان «انتشار داوطلبانه‌ی فیش های حقوقی مسئولان جمهوری اسلامی» از سوی پایگاه خبری ۸دی منتشر شد.

فراخوان انتشار داوطلبانه‌ی فیش‌های حقوقی مسئولان جمهوری اسلامی

به گزارش ۸دی، فراخوان «انتشار داوطلبانه‌ی فیش های حقوقی مسئولان جمهوری اسلامی» از سوی این پایگاه خبری به  شرح زیر منتشر شد:

بسم الله الرحمن الرحیم

خدا نیاورد آن روزی را که سیاست ما و سیاست مسئولین کشور ما پشت کردن به دفاع از محرومین و رو آوردن به حمایت از سرمایه دارها گردد و اغنیا و ثروتمندان از اعتبار و عنایت بیشتری برخوردار شوند. معاذالله که این با سیره و روش انبیا و امیرالمؤمنین و ائمه معصومین – علیهم السلام – سازگار نیست. (صحیفه‌ی امام خمینی » جلد ۲۰ » صفحه ۳۴۱)

انتشار فیش‌های حقوقی نجومی ده‌ها و صدها میلیونی برخی مسئولان جمهوری اسلامی اتفاقی بود که قاطبه‌ی مردم، این ولی نعمتان واقعی انقلاب را حیرت زده کرد.

در شرایطی که ولی نعمتان انقلاب، در جمیع شرایط سخت از دوران جنگ ۸ ساله تا تحریم های اقتصادی ظالمانه، همواره با نظام اسلامی همراه بوده اند، دریافت حقوق‌های چند صد میلیونی آن هم از بیت المال، ظلمی است نابخشودنی که در حق مردم و اصل انقلاب.

متاسفانه دریافت حقوق های نجومی توسط برخی مدیران و محافظه کاری رسانه ها و مسئولان در شفاف سازی این امر، موجب ایجاد این شائبه در اذهان مردم شده است که همه ی مسئولان در جمهوری اسلامی با دریافت حقوق های ده‌ها میلیونی در دنیایی دور از مسائل و مشکلات مردمی زندگی می کنند.

در همین راستا و در جهت شفاف سازی و تنویر افکار عمومی از کلیه مسئولان خواستاریم به صورت داوطلبانه تصویری از آخرین فیش حقوقی خود را در اختیار رسانه ها قرار دهند.

این پایگاه خبری آمادگی خود را جهت پوشش خبری انتشار داوطبانه‌ی فیش های حقوقی مقامات مسئول کشوری و استانی اعلام می نماید.

توفیقات مسئولان خدوم نظام مقدس جمهوری اسلامی را از خداوند متعال خواستاریم.

دفتر پایگاه خبری تحلیلی ۸دی

شماره تلگرامی جهت ارسال فیش حقوقی ۰۹۱۱۸۰۸۵۲۸۵

دورنگار: ۰۱۳۳۳۸۵۴۶۸۸
انتهای پیام /

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه