طنز مهرآباد؛

به من و شما چه وام‌هایی تعلق می‌گیرد؟!

این همه وام و تسهیلات را برای ما گذاشته‌اند دیگر! فقط باید بگردیم و وام مناسب خودمان را پیدا کنیم.

به من و شما چه وام‌هایی تعلق می‌گیرد؟!

به گزارش ۸دی،  این روزها بحث وام ازدواج حسابی داغ است. خصوصا حالا که بعضی از بانک‌‌ها با اینکه هنوز یک ماه از مهلت بانک مرکزی مانده بود، در اقدامی بی‌سابقه، زودتر از موعد شروع به دادن وام ۱۰ میلیون تومانی ازدواج کرده‌اند. اما چون همه نمی‌توانند وام ازدواج بگیرند (خصوصا اگر یک بار گرفته باشند)، ما چند وام دیگر و شرایط دریافت آنها را عرض می‌کنیم تا ببینید کدام به کار شما می‌آید و خداناکرده بی‌قسط از دنیا نروید. مال پدر ما که نیست! البته حق مشاوره ما فراموش نشود.

۱- وام ازدواج: ۱۰ میلیون تومان، با نرخ سود ۴ درصد

شرایط: ازدواج کرده باشید و سند و مدرکی برای نشان دادن و اثبات این قضیه داشته باشید. قصد بچه‌دار شدن داشته باشید. تا وام را گرفتید فرتی طلاق نگیرید. اگر در ازدواج موفق نبودید همه تقصیرها را گردن وام ازدواج نیندازید. شما به خاطر ۱۰ میلیون تومان این بلا را سر خودتان آورده‌اید، به کسی چه!

۲- وام خودرو: ۲۵ میلیون تومان، با نرخ سود ۱۶ درصد

شرایط: خودروهای زیادی در انبار خودروسازان باد کرده باشد، شما پول خرید آنها را نداشته باشید و الکی کمپین نخریدن خودرو راه بیندازید. با خرید خودرو بخشی از سود به جیب برخی از مدیران و مسئولان برنامه‌ریزی کننده و وام دهنده واریز شود. برای دریافت وام حمله کنید و از سر و کول همدیگر بالا بروید.

۳- وام خرید کالاهای بادوام ایرانی: ۱۱۵۵۰ تومان، با نرخ ۳۲ درصد

شرایط: ۵ ضامن معتبر با فیش حقوقی بالای پنج میلیون تومان داشته باشید. فاکتور خرید کالای بادوام ایرانی به ارزش ۱۱ میلیون تومان تهیه کرده باشید. سه قطعه عکس پرسنلی و پاسپورتی از خودتان و کالای خریداری شده گرفته باشید. محصول را باز کنید و استفاده کنید تا خیال‌شان راحت شود که بعدش نمی‌برید بفروشیدش!

۴- وام حوادث و درمان کارگری، ۵۰۰ هزار تومان، با نرخ ۶۴ درصد

شرایط: کارگر باشید. اینقدر کارگر باشید که سرتان فقط در کار خودتان باشید. اینقدر کار کنید تا اخراج شوید. بعد از اخراج شدن حسابی مورد نوازش قرار گرفته باشید، جایش مانده باشد اما صدای‌تان درنیامده باشد.

۵- وام بلاعوض تهیه بلیط یک طرفه به کشورهایی مثل کانادا، هر مبلغی که شما بفرمایید، با نرخ هیچی، بدون بازپرداخت

شرایط: خودی باشید. تعداد ارقام فیش حقوقی‌تان قابل شمارش نباشد. قبل از اینکه گندش دربیاید بروید. رفتید دیگر برنگردید که بیشتر گندش درنیاید. اگر گندش درآمد ما شما را نمی‌شناسیم.

منبع: مهر

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه