استاندار گیلان :

مظلومیت فلسطین و قدس شریف بدلیل آماج حملات ناجوانمردانه‌ی گروه های تکفیری علیه مسلمانان بیشترشده است

استاندار گیلان در نشست مشترک نخستین شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گفت : مظلومیت فلسطین و قدس شریف بدلیل آماج حملات ناجوانمردانه گروه های تکفیری علیه مسلمانان بیشترشده است.

مظلومیت فلسطین و قدس شریف بدلیل آماج حملات ناجوانمردانه‌ی گروه های تکفیری علیه مسلمانان بیشترشده است

به گزارش ۸دی، دکتر محمدعلی نجفی در این نشست با گرامیداشت ایام ولادت امام حسن مجتبی (ع) و همچنین شهادت دکتر مصطفی چمران بر ضرورت برگزاری هرچه باشکوهتر راهپیمایی روز قدس تأکید کرد و افزود : مظلومیت فلسطین و قدس شریف بدلیل آماج حملات ناجوانمردانه گروه های تکفیری علیه مسلمانان بیشترشده است.

وی اظهار داشت :اکنون که امکانات بسیاری توسط برخی از حکام ظالم منطقه برای سرکوب مسلمانان استفاده می‌شود ، نظرها از فلسطین عزیز و قدس اشتغالی دور شده است.

نماینده عالی دولت در گیلان به دور اندیشی امام خمینی (ره) در تاسیس  روز قدس و تأکیدات رهبر معظم انقلاب بر ضرورت برگزاری هرچه باشکوهتر این روز اشاره کرد و افزود : امروز فرزندان این مرز و بوم به منظور دفاع از اندیشه‌های ناب امام و هویت فلسطین و حفظ حریم اهل بیت در جبهه‌های حق علیه باطل حضور می‌یابند و انشاء ا… در روز قدس بار دیگر ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور حماسی و چشم گیر در راهپیمایی این روز برگ زرین دیگری را در تاریخ به افتخارات این مرز و بوم رقم می‌زنند.

استاندار گیلان با یادآوری برگزاری موفق کنگره ۸ هزار شهید استان گیلان اظهار داشت : الحمدا… رسالتی را که در برگزاری این کنگره استان داشت به زیبایی عمل شد و به گواه مهمانان کم نظیر و حتی بی نظیر بود.

وی گفت : اگر چنانچه در کارها با صداقت، درستی و راستی عمل کنیم مطمئناً عنایت خداوند شامل حال ما خواهد شد.

دکتر نجفی با بیان اینکه باید ارزش های اصیل انقلاب را حفظ و اشاعه دهیم افزود :با گسترش فرهنگ انقلاب اسلامی در جامعه می‌توانیم جلوی بسیاری از معضلات اجتماعی را بگیریم.

وی حفظ ارزش‌های اصیل انقلاب را عامل موثر در توسعه و تعالی کشور دانست و افزود : حفظ ارزش‌های انقلاب عامل موثر در مقابله با تهاجمات فرهنگی دشمنان است.

استاندار گیلان نحوه برخورد با جوان و نوجوانان و نو آموزان در جامعه امروزی را با گذشته متفاوت عنوان کرد و افزود: باید این امر را مد نظر قرار دهیم که جوانان و نوجوانان امروزی نیازمند آداب برخوردی نو هستند.

وی با اشاره به اینکه تأکید داریم که حفظ و نشر آثار دفاع مقدس باید به‌درستی در جامعه حفظ شود خاطرنشان کرد: زیرا این امر به‌عنوان یک ارزش و اندیشه بزرگ در روزهای انقلاب و بعد انقلاب برای کشور محسوب می‌شود و می‌تواند راهنما و استادی برای جوانان و آینده‌سازان باشد.

در پایان این نشست استاندار گیلان طی حکمی حجت شعبانپور معاون هماهنگی امور عمرانی  را به سمت رئیس کمیته مراکز فرهنگی و یادمان های دفاع مقدس- طلوعی مدیرکل صداوسیما  را به سمت رئیس کمیته فرهنگی، اجتماعی و رسانه‌ای- رضی رئیس دانشگاه گیلان  را به سمت رئیس کمیته آموزش و پژوهش و اسناد دفاع مقدس- سردار عبداله پور فرمانده سپاه قدس گیلان  را به سمت رئیس کمیته راهیان نور- رسول جلائی رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس را به سمت رئیس کمیته پیشکسوتان و تشکلهای مردم نهاد ، خانم رفیعی مدیرکل امور بانوان و خانواده  را به سمت رئیس کمیته زنان و دفاع مقدس و فیروز  فاضلی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان  را به سمت رئیس کمیته هنری و نمایشی و ادبیات دفاع مقدس منصوب کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه