فرمانده‌ی سپاه قدس گیلان در همایش روز بسیج اساتید:

خیلی از بزرگان در مقابل فشارهای دشمن سریع خسته می شوند/ چشم امید رهبری در نبرد فرهنگی به اساتید است

فرمانده ی سپاه قدس گیلان با اشاره به ابزار های بسیار زیاد دشمن در حوزه فرهنگی، گفت: رهبری چشم امیدش به شما اساتید است و شما باید مسیر و اهداف انقلاب را در نبرد فرهنگی تبیین کنید.

خیلی از بزرگان در مقابل فشارهای دشمن سریع خسته می شوند/ چشم امید رهبری در نبرد فرهنگی به اساتید است

به گزارش ۸دی به نقل از روشن خبر، سردار محمد عبدالله پور، فرمانده سپاه قدس گیلان در همایشی که به مناسبت سالگرد شهادت دکتر چمران و روز بسیج اساتید، با حضور اساتید بسیجی دانشگاه های استان گیلان در دانشکده پرستاری رشت برگزار شد، با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر شاخص های انقلابی گری، اظهار داشت: برخی دانسته یا ندانسته، افراد کوچک و بزرگ می خواهند بگویند؛ انقلاب تموم شده است و اکنون که جمهوری اسلامی تشکیل شده است، دیگر هر کس برود کار خود را انجام دهد.

وی افزود: این صحبت ها درحالیست که انقلاب ما، انقلابی زنده، پویا و در حال پیشرفت است و اهداف بلندی برای رسیدن دارد و به گفته امام خمینی(ره) این انقلاب نقطه شروع انقلاب جهانی حضرت حجت(عج) است.

سردار عبدالله پور با اشاره به یکی از شاخص های انقلابی گری مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه آدم ها در مسیر خسته نشوند، گفت: خیلی از بزرگان که به قدرت می رسند یا در مقابل فشارهای دشمن قرار می گیرند، سریعا خسته می شوند.

فرمانده‌ی سپاه قدس گیلان ادامه داد: اگر ما مثل چمران فقط برای خدا کار کنیم، خدا نیز راه هایی را به ما نشان خواهد داد، که در تصور هیچکس نخواهد بود. مقام معظم رهبری نیز در این سال ها مکرر می فرمایند، که نسبت به وعده الهی، حسن ظن داشته باشید.

سردار محمد عبدالله پور

سردار عبدالله پور با اشاره به اینکه الان در کاخ های صدام عکس های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری نصب شده است، خاطر نشان کرد: انقلابی گری در مسیر مبارزه نیاز به صبر و حسن ظن دارد، می بینیم اکنون خدا کاری کرد که پس از چند سال کاخ های صدام در دست امام قرار گیرد.

سردار عبدالله پور در ادامه با اشاره به جنگ یمن گفت: ۱۵ ماه است که یمن به طور شبانه روز بمباران می شود و به گفته خوده خلبانان سعودی دیگر جایی برای بمباران نمانده است.

وی افزود: مردم یمن ، عربستان را می پرستیدند، ولی این حادثه کاری کرد که آمریکا، اسرائیل و عربستان، هیچ کدام دیگر جرات قدم زدن در یمن را ندارند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به جنگ با تکفیرها و داعش که از هیچ مدلی پیروی نمی کنند، گفت: هیچ کدوم از ارتش های آمریکا، ناتو ، انگلیس و … توان مقابله با داعش را ندارند.

وی تصریح کرد: تنها یکسری از مدافعان حرم گمنام ایرانی، لبنانی، پاکستانی و افغانستانی توانستند در مقابل آن ها بایستند و تمام نقشه های غرب را بهم بزنند.

سردار عبدالله پور در ادامه با اشاره به جنگ ۳۳ روزه و صبر در مسیر مبارزه، گفت: در جنگ ۳۳ روزه تمام ساختمان های حزب الله با خاک یکسان شده بود و سید حسن نصرالله جایی برای ماندن نیز نداشت اما مقام معظم رهبری گفتند همانجا بمانید که موفق خواهی شد.

وی با اشاره به تانک مرکاوای اسرائیل و ویژگی های منحصر به فرد آن، گفت: حزب الله ۱۲۱ از آن ها را در جنگ ۳۳ روزه از بین برد.

فرمانده سپاه قدس گیلان افزود: ۱۰ سال قبل از جنگ ۳۳ روزه، بچه های حزب الله با تونل های زیرزمینی، تمام جنوب لبنان را بهم وصل کرده بودند و این تدبیر و اندیشه که خدا به فکر بچه های حزب الله انداخت، ۱۰ سال بعد به کارشان آمد.

سردار عبدالله پور با اشاره به ابزار های بسیار زیاد دشمن در حوزه فرهنگی، گفت: رهبری چشم امیدش به شما اساتید است و شما باید مسیر و اهداف انقلاب را در نبرد فرهنگی تبیین کنید.

وی تاکید کرد: دشمن فوق العاده دارد کار می کند و نیاز است که ما چهره به چهره کار کنیم تا دانشگاه ها درست شود.

سردار عبدالله پور افزود: وظیفه شما اساتید در عرصه جنگ نرم به تعبیر مقام معظم رهبری از جنگ سخت به مراتب سخت تر و اهمیتش بیشتر است.

وی با اشاره به اینکه برای فتح خرمشهر های جدید نیاز به شما فرماندهان جنگ نرم است، گفت: نمی توان با فشار و محدودیت بر روی جوان دانشجو در عرصه فرهنگی کار کرد. بلکه باید مواضع انقلابی تبیین شود و در این مسیر نیاز است که ابتدا خودمان خسته نشده، اهل دنیا نشویم، استقامت داشته و به وعده الهی ایمان داشته باشیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه