با هدف ترویج فرهنگ حجاب اسلامی؛

پویش مردمی «من حجاب را دوست دارم» در رشت برگزار شد + تصاویر

جهت ترویج فرهنگ و پوشش اسلامی طرح پویش مردمی «من حجاب را دوست دارم» در یکی از معابر اصلی شهر رشت اجرا شد.

پویش مردمی «من حجاب را دوست دارم» در رشت برگزار شد + تصاویر

به گزارش ۸دی، جنبش مردمی «من حجاب را دوست دارم» همزمان با شب ولادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام ؛ و در راستای نشر و اعتلای حجاب و عفاف اسلامی با حضور اعضای محجبه ی پرشور، جوان و انقلابی خود در یکی از خیابانهای اصلی شهر رشت مبادرت به به پخش افطاری کرد.

جنبش مردمی «من حجاب را دوست دارم» با استعانت از بیانات حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) پیرامون اهمیت بحث فرهنگ و یادکردن از آن تحت عنوان تکمیل کننده ی یکی از قسمت های جهاد اکبر، فعالیت خود را از سال گذشته در شهر رشت آغاز نموده است.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
نیکنام
کار بسیار شایسته و زیبایی بود. انشاا.. خداوند و بعد خانم فاطمه ی زهرا از شما قبول کنند. قابل توجه مسئولین فرهنگی استان.... بودجه های فرهنگی کجا صرف میشود؟!
منتقد
فقط به اندازه انگشتان دست جواب می ده ولی هزینه در این قبال زیادتر باید کار بهتر و موثرتری انجام بشه و تکراری نشه بازم ممنون از انعکاس این مطلب
دلسوز
بسیار کار عالی بود امیدوارم مقطعی نباشه و مسئولین فرهنگی!!! استان که میلیون ها تومان هزینه مراسمات مزخرف ضد دینی وهمایش های بی فایده ....می کنندبه این افراد کمک کنند و حمایت مالی کنند /// درجواب نظر اقای منتقد باید بگم همین کارها باعث تحول و جرقه میشه توی مستند ازلاک جیغ تا خدا می بینید که برخورد خانم های هیئت در اولین جلسه باعث جذب یه بی حجاب شده و ما مامور به وظیفه ایم نه نتیجه عزیز دل برادر ضمنا شما چیکار کردی برای خدا و دین خدا و اگر از دنیابری شرمنده خدا هستی یا سربلندی
در حاشیه