برخورد محافظین رئیس جمهور متناسب با شان مردم نبود

موسوی‌نژاد نماینده دشتستان، با اشاره به بازدید رئیس جمهور از مناطق زلزله زده استان بوشهر گفت: در این بازدید در مجموع برخورد خوبی نه با مسئولین و نه با مردم از سوی محافظین رئیس جمهور صورت نگرفت.

برخورد محافظین رئیس جمهور متناسب با شان مردم نبود

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از افکار نیوز، مهدی موسوی‌نژاد، نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی بااشاره به بازدید رئیس جمهور از مناطق زلزله زده استان بوشهر و شهرستان برازجان گفت: در جریان بازدید رئیس جمهور از مناطق زلزله زده یک نفر از تیم محافظ رئیس جمهور برخورد بدی با مردمی که قصد داشتند سخنانی را با رئیس جمهور مطرح کنند داشت که این رفتار بد وی مورد اعتراض بنده قرار گرفت و همین باعث درگیری لفظی بین بنده و این محافظ شد.

 

وی اظهار داشت: در مجموع برخورد خوبی نه با مسئولین و نه با مردم از سوی محافظین رئیس جمهور صورت نگرفت و من اعتراض خود را از طریق مسئولین به رئیس جمهور انتقال دادم و امیدواریم رئیس جمهور در این زمینه پیگیری‌های لازم را انجام دهد.

 

موسوی‌نژاد تصریح کرد: به هر حال مردم ولی نعمتان ما هستند و دارای حقوقی هستند که باید ا ز سوی مسئولین محترم شمرده شود و هر کدام از مسئولین باید حرکت مردم را نگه دارند.
وی تاکید کرد: ما معتقدیم برخورد‌ها و رفتار با مردم باید متناسب باشأن و جایگاه آن‌ها باشد و این رفتار‌ها باید در جامعه دینی ما براساس شئونات اسلامی باشد.

 

منبع: افکارنیوز

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه