در روز افتتاح امنیت پل باستانی شعار برای مردم تضمین می شود

جمشیدی ازافتتاح بزرگترین پل غیرهمسطح شمال کشور در روز پنج شنبه ۱۴ آذر ماه خبرداد و افزود: این پل با تست ماشینهای سنگین افتتاح میشود تا هرگونه عدم اعتماد شهروندان از آن رفع گردد و کارایی فنی و مهندسی آن بر همگان مشخص شود .

در روز افتتاح امنیت پل باستانی شعار برای مردم تضمین می شود

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی ۸دی نیوز، رئیس  شورای اسلامی کلانشهر رشت از وضعیت نابسامان ساخت و سازه ها در شهر انتقاد کرد و با اشاره به اینکه این امر منجر به نارضایتی سرمایه گذاران شده است افزود: اقدام فوری در ساخت و سازهای رشت در چهار چوب قانون قطعا نیازمند تدبیر و درایت است.

جمشیدی با اشاره به طرح دو فوریتی کمیسیون ماده ۱۰۰ برای افزایش اعضای ان افزود: باید ورود پروند ها به ماده ۱۰۰ کاهش یابد.

وی با تاکید بر اینکه پلیس ساختمان باید به طور جد فعال شود گفت: ساخت و ساز های نامناسب اثرات سوء اجتماعی در پیکره شهر ایجاد می کنند .

 جمشیدی با اشاره به پرونده های بسیاری که در سه ماه گذشته علیه شهرداری در محاکم قضایی دعوی شده است بیان کرد: متاسفانه در اکثر مواقع نیز شهرداری محکوم می شود.

وی با این توضیح که این پرونده ها مربوط به ۱۰ الی ۱۵ سال قبل است خاطرنشان کرد: باید وضعیت این پروند ها مشخص شود چراکه در سال آینده رقم بسیاری از هزینه ها به محکومیت های این چنینی تعلق می گیرد.

رئیس شورای اسلامی کلانشهر رشت با تاکید بر اینکه نباید تاخیری در رسیدگی به پرونده ها رخ دهد عنوان کرد: باید تلاش شود تا سال۹۳ سال سختی برای شهروندان نباشد.

وی در ادامه از رئیس کل داد گستری و معاونین ان خواست تا در این خصوص  در نشستی  تخصصی تدابیر لازم را اخذ نمایند.

جمشیدی با اشاره به طرح جمع آوری دستفروشان طبق قانون و با در خواست دادستان دستگاه قضایی در کلانشهر رشت یادآور شد: از آنجا که ما نمایندگان مردم هستیم باید آلام و درد های مردم را در نظر بگیریم.

وی با تاکید بر اینکه وجود ۲۲۰۰ دستفروش نماینگر آمار بالای بیکاری در استان است، در ادامه  با تصریح بر اینکه این امر مطلوب شهر و نظام نیست افزود: باید برای ساماندهی دستفروشان برنامه های کارشناسی پی گیری شوند.

وی از کمبود ناوگان حمل و نقل عمومی در محلات مرحوم انتقاد کرد و در ادامه با تاکید بر اینکه نگاه بحرانی به معضل آب گرفتگی در جهان منسوج شده است افزود: رفع این معضل تنها برعهده شهراری نیست بلکه آب و فاضلاب  و آب منطقه ای نیز در این امر مشارکت دارند.

وی میزان آبگرفتگی امسال سال  گذشته بود اظهارکرد: بلوارمدرس، دیلمان شرقی، خیابان لاکانی و… به دلیل اقدامات صورت گرفته درگذشته امسال دچار آب گرفتگی نشدند.

وی درپایان ازافتتاح بزرگترین پل غیرهمسطح شمال کشوردرروز چهارشنبه ۱۴ آذر ماه خبرداد و افزود: این پل با تست ماشینهای سنگین افتتاح میشود تاهرگونه عدم اعتماد شهروندان ازان رفع گردد.

در ادامه این جلسه شهردار رشت در اولین جلسه حضور خود در شورا با بیان اینکه هدف از حضور وی در این جلسه آشنایی بیشتر با چالشها و دغه دغه های شهر است با اشاره به اینکه از کل بودجه امسال تنها ۳۰ درصد ان محقق شده است افزود: ما در سال ۹۳ با توجه به میزان بودجه شهرداری تنها قادر به انجام تعهدات تکلیفی خود هستیم.

khalili

وی نیاز شهرداری به محقق شدن ۱۰۰ میلیاردتومان بودجه برای پرداخت حقوق پرسنل را مورد تاکید قرارداد و افزود:  باید با عزم جدی سال آینده به بودجه ۵۰۰ تا ۷۰۰ میلیارد تومان شهرداری برسیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه قصد جابه جایی و یا تغییر بدنه  نیروی انسانی شهرداری را ندارد گفت: اگر در اینده مسئله ای رخ دهد با خرد جمعی و فکر در خصوص تغییر نیرو اقدام خواهد شد.

خلیلی امنیت پل باستانی شعار را برای شهروندان تضمین کرد و بیان داشت: بر خلاف آنچه که در برخی سایت‌ها نوشته شده بود مبنی بر ریزش این پل، ریزش در بازدیدهایی که صورت گرفت چنین چیزی صحت ندارد .

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه