اولتیماتوم فرماندار آستارا به مدیران؛

ناکارآمدی و عدم همراهی با سیاست های دولت معیار عزل مدیران است

فرماندار آستارا ناکارآمدی، نارضایتی مردم و عدم همراهی مدیران با سیاست های دولت را معیار عزل مدیران دانست.

ناکارآمدی و عدم همراهی با سیاست های دولت معیار عزل مدیران است

به گزارش ۸دی، سیروس شفقی ظهر امروز در جلسه شورای اداری  این شهرستان با گرامیداشت سالروز شهادت دکتر چمران و شهدای مبارزه با مواد مخدر اظهار کرد: تقدیم ۴ هزار شهید و ۱۲ هزار جانباز در حوزه مبارزه با مواد مخدر در جمهوری اسلامی ایران نشان از عزم راسخ نظام در مبارزه با این پدیده شوم است.

شفقی با اشاره به مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: خداوند را شاکریم که دولت تدبیر و امید بدون جانبداری از جریان و گروه خاصی زمینه حضور حداکثری مردم را فراهم ساخت.

 

*** ۱۲ هزار و ۷۸۱ سوال و تذکر به دولت در مجلس نهم ***

وی با اشاره به اینکه در مجلس نهم ۲ هزار و ۲۵۰ سوال از وزرای دولت اعلام وصول شد تصریح کرد: متاسفانه همین امر باعث هدر رفت زمان که ساعت ها وقت مجلس و دستگاه های اجرایی گرفته می شد و باید سوال کرد این حجم سوالات چقدر به توسعه کشور کمک کرده است؟

مقام عالی دولت در شهرستان با تاکید بر اینکه اجرای سیاست های جمعیتی و اقتصاد مقاومتی دو مقوله مهم است که برعهده دولت گذاشته شده است خاطر نشان کرد: اقتصاد مقاومتی یک برنامه کوتاه مدت ۲ ساله، میان مدت ۵ ساله و دراز مدت ۱۰ ساله است و دولت تمام توان خود را در اجرای این سیاست گذاشته و خواهد گذاشت.

شفقی با بیان اینکه  سال ۹۴ بدترین سال مالی دولت بود گفت: خوشبختانه دولت با درایت و هوشمندی از این گردنه سخت مالی عبور کرد و توانست نمره قبولی در این حوزه بگیرد.

وی با اشاره به گزارش سازمان مدیریت برنامه ریزی در خصوص تحویل ۲ هزار و ۹۰۶ پروژه غیر کارشناسی شده از دولت قبل افزود: برای تکمیل این پروژه ها ۴ هزار میلیارد تومان اعتبار لازم است که دولت بنا دارد در سال اقتصاد مقاومتی تکمیل پروژه های نیمه تمام در اولویت خواهد بود.

فرماندار آستارا با اشاره به اشاعه شایعات در خصوص عزل و نصب مدیران نیز تصریح کرد:  آنهایی که این شایعات را پخش می کنند به دنبال فرصت سوزی هستند و بایستی مدیران با تمام جدیت و با انگیزه به کار خود ادامه دهند.

شفقی افزود:  تنها شرط عزل مدیران عدم پاکدستی، ناکارآمدی، نارضایتی مردم و عدم همراهی با سیاست های دولت خواهد بود.

 

در پایان جلسه شورای اداری از خادمان حوزه مبارزه با مواد مخدر شهرستان مرزی بندر آستارا تجلیل شد.

 

منبع: آستارا خبر

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه