عضو هیئت رئیسه الیت کیک بوکسینگ کشور در گفتگو با 8دی:

بین پهلوانی و قهرمانی وجه تمایز وجود دارد / بینش و مردانگی برایم با ارزش است

عضو هیئت رئیسه الیت کیک بوکسینگ کشور با بیان این نکته که بین پهلوانی و قهرمانی وجه تمایز وجود دارد، گفت: حکم فقط یک کاغذ هست بینش و مردانگی و پهلوانی برایم خیلی با ارزش است.

بین پهلوانی و قهرمانی وجه تمایز وجود دارد / بینش و مردانگی برایم با ارزش است

هومن ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار ۸دی از رزومه‌ی فعالیت ورزشی خود گفت و اظهار داشت: از سال ۷۲ در رشته‌ی فول کنتاک ورزش را شروع کردم و ادامه دادم و به چندین مسابقات هم رفتم و کم و بیش حکم های قهرمانی هم گرفتم.

وی به ادامه فعالیت های خود تا زمان قبل از سربازی بیان داشت و افزود: در سال ۸۰ بود که یک مسابقه‌ی غیر مرتبط بود دو میدانی شرکت کردم و دوم شدم و سپس چند ماهی به سربازی رفتم و در دوران سربازی داخل پادگان به دوستان تمرین می دادم  و موقع مرخصی هم به باشگاه پیش دوستان سری میزدم و بعد سربازی بیشتر درگیر کار شدم.

عضو هیئت رئیسه الیت کیک بوکسینگ کشور با اشاره به اینکه کم کم وارد رشته ووشو شدم، ادامه داد: کم کم در رشته‌ی ووشو ادامه دادم که شبیه کیک بوکس بود با یک تفاوت هایی و در نهایت در رشته الیت کیک بوکسینگ هیات رییسه و مربی هم میباشم که با لطف و تمایل دوستان به رشته‌ی هاپکیدو lTH هم سری زدم.

مربی هاپیکیدو گیلان ادامه داد: به لطف دوستان و با حمایت دوستان اداری واساتید گذشته و حال و با مشاوره آنها تصمیم گرفتم که حمایتی در ورزش برای جوانان انجام دهم و باشگاه چند طبقه ای ترتیب دهم تا جوانان را حمایت ورزشی کنم تا آن سختی مادی که خودم برای ورزش کشیدم اگر خدا بخواهد برای جوانان هموار کنم.

ابراهیمی با بیان این نکته که بین پهلوانی و قهرمانی وجه تمایز وجود دارد، خاطرنشان کرد: البته من قهرمان بودن یک ورزشکار را بدون پهلوانی قبول ندارم و برام بی معنی هست؛ حکم فقط یک کاغذ هست بینش و مردانگی و پهلوانی برایم خیلی با ارزش است.

عضو هیئت رئیسه الیت کیک بوکسینگ کشور با بیان اینکه من در همان سالها پول یک دستکش را نداشتم با دو ما کار کردن خریدم، ادامه داد: الان هم به عنوان هیات رییسه هاپکیدو در گیلان با مشکلات مالی برخوردار هستیم.

مربی هاپیکیدو گیلان با اشاره به اینکه این مشکل فقط به این ورزش نیست، بیان داشت:  برای بردن یک ورزشکار تمرین کرده به مسابقه کلی مبلغ نیاز است که اکثرا خودشان ندارن و بیکار یا کارگر هستند و این رو باید اسپانسر داشت که با مراجع به فدراسیون یا جاهای دیگر بی فایده هست .

ابراهیمی با بیان اینکه باید از جای شخصی منابع مالی را تهیه کرد، گفت: متاسفانه افراد شخصی هم زیاد تمایل نشان نمی دهند و می‌گویند ورزش رزمی جایی پخش نمی‌شود تا ما اسپانسر شویم و تبلیغ کنیم و فقط بیشترین حمایت مال فوتبال است.

وی با انتقاد از وضعیت ورزش در جوامع امروزی بیان داشت: اگر دقت کنید در قدیم که ورزش ارزانتر انجام می‌شد مصرف دخانیات و قلیان کمتر بوده و الان جوانان میبینند که ورزش هزینه ای بیشتر از دخانیات و غیره دارد و کمتر سراغ ورزش میروند.

مربی هاپیکیدو گیلان از دغدغه های خود برای این ورزش گفت و ادامه داد: من بعضی اوقات در بعضی از مکان ها می نشینم و ساعاتی را با جوانان درباره‌ی فایده‌ی ورزش و توضیح میدهم تا شاید چند نفر را جذب کنم.

ابراهیمی با اشاره به اینکه این ورزش ناگفته هایی همچون لباس و تغذیه و غیره دارد، ادامه داد: البته دل ورزشکاران و پیشکسوت ها از مشکلات پر است و بنده در این کشور یا گیلان در مقابل بزرگان قطره هم نیستم.

عضو هیئت رئیسه الیت کیک بوکسینگ کشور از آینده ورزشکاران این رشته در گیلان خبر داد و گفت: تیم هاپکیدو گیلان مرداد ماه با همراهی رییس، بنده و دبیر سبک برای مسابقه به اصفهان اعزام خواهند شد.

ابراهیمی در پایان افزود: حاضرم تمام کسانی که واقعا تمکن مالی ندارند اما علاقه به ورزش کردن دارند را به صورت رایگان در باشگاه خودم آموزش دهم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه