سید سجاد پادام
در اقتصاد مقاومتی؛

آقای جهانگیری! لطفا سیاستگذار باشید

اگر معاون محترم رییس جمهور به جد قصد ورود به کارزار حمایت از اقتصاد مقاومتی را دارند از کار جمشید آرین طراح ایرانی خودروهای هیبریدی تقدیر و از طرح او حمایت و بهره برداری کنند.

آقای جهانگیری! لطفا سیاستگذار باشید

به گزارش ۸دی، سید سجاد پادام  با نگاهی انتقادی به ماجرای تقدیر معاون اول رییس جمهور از اقدام دانش آموزانی که هدایای خارجی را نپذیرفتند نوشت:

دکتر اسحاق جهانگیری به عنوان معاون اول رییس جمهور از اقدام دانش آموزانی که هدایای خارجی را نپذیرفتند، تقدیر کرد.
تقدیر آقای جهانگیری جای خوشحالی دارد. اما تقلیل اقتصاد مقاومتی به تشویق یک دانش آموز توسط معاون اول رییس جهمور جفایی بیش در حق اقتصاد مقاومتی نیست.

از آقای جهانگیری انتظار میرود که در اقتصاد مقاومتی به عنوان یک سیاست‌گذار وارد میدان کار شود. به عنوان مثال  آن مرکز آموزش و پرورشی که این کالاهای خارجی را برای دانش آموزان خرید را اخراج کنید.

اگر قصد ورود جدی تر دارید دستور دهید پرورش ماهی تیلا پیلا آزاد شود زیرا پرورش این ماهی در استخر پرورش ماهی هیچ خطری برای زیست بوم‌ها ندارد.

اگر قصد دارید از این هم جدی تر وارد کارزار شوید از کار جمشید آرین طراح ایرانی خودروهای هیبریدی تقدیر کنید و از طرح او حمایت و  بهره برداری کنید.

اگر کاری از این جدی‌تر می خواهید انجام دهید؛ بهتر است مدیرانی که به ناحق، بیت المال را سر کیسه می کنند را بدون هیچ تعارف و ملاحضه ای عوض کنید. آن گاه می توان از شما به عنوان یک سیاستگذار دلسوز در کمک به اقتصاد مقاومتی تقدیر هم کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه