رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان:

اختصاص ۲۵ هزار میلیون ریال اعتبار برای اجرای طرح‌های کشاورزی

شعبان نژاد با بیان اینکه ۱۵ طرح کشاورزی تولیدی، خدماتی و عمرانی در سال ۹۵ در گیلان در دست اجراست گفت: اعتباری بالغ بر ۲۵ هزار و ۳۰۶ میلیون ریال برای این طرح‌ها هزینه شده است.

اختصاص ۲۵ هزار میلیون ریال اعتبار برای اجرای طرح‌های کشاورزی

به گزارش ۸دی، علیرضا شعبان‌نژاد با اشاره به اینکه گیلان در سال ۹۵، اتمام ۱۵ طرح کشاورزی را در دست اجرا دارد اظهار داشت: بالغ بر یک هزار و ۳۹ خانوار از بهره‌برداری این طرح‌ها بهره‌مند می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه این طرح‌ها در شهرستان‌های شفت، ماسال، فومن، رضوانشهر، لاهیجان، رودبار و صومعه سرا به بهره‌برداری می‌رسد افزود: با بهره‌برداری از این طرح‌ها برای ۳۰ نفر به‌طور مستقیم اشتغال‌زایی صورت می‌گیرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با تأکید بر اینکه در این ۱۵ طرح و پروژه عمرانی، خدماتی و تولیدی ۴۱ هزار و ۴۰۰ میلیون ریال سرمایه‌گذاری انجام شده است خاطرنشان کرد: اعتباری بالغ بر ۲۵ هزار و ۳۰۶ میلیون ریال برای این طرح‌ها هزینه شده است.

شعبان‌نژاد طرح‌های تولیدی و خدماتی این پروژه‌ها را گاوداری گوشتی، مرغداری گوشتی و نیمچه گوشتی و بازسازی کارخانه شالیکوبی اعلام کرد و افزود: طرح تجهیز و نوسازی اراضی، کانال بتنی، تعمیق و بازسازی آب‌بندان از طرح‌های عمرانی این ۱۵ پروژه است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به اینکه طرح تجهیز و نوسازی اراضی استان از طرح‌های شاخص  این پروژه‌ها محسوب می‌شود خاطرنشان کرد: اجرای این طرح به اقتصادی کردن فعالیت کشاورزی و افزایش درآمد کشاورزان از طریق کاهش هزینه‌های تولید کمک می‌کند.

منبع: تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه