مدیر عامل ستاد دیه گیلان خبر داد:

۵۰۰ زندانی جرایم غیرعمد گیلان چشم‌انتظار کمک خیران/ جزئیات برگزاری جشن گلریزان

مدیر عامل ستاد دیه گیلان از برگزاری ۱۲ جشن گلریزان در این استان خبر داد و گفت: جشن گلریزان گیلان از ۲۵ خرداد ماه جاری در رودسر آغاز می‌شود.

۵۰۰ زندانی جرایم غیرعمد گیلان چشم‌انتظار کمک خیران/ جزئیات برگزاری جشن گلریزان

به گزارش ۸دی، حمید کامران‌زاده با اشاره به برگزاری جشن گلریزان همزمان با ماه مبارک رمضان در گیلان اظهار کرد: امسال ۱۲ جشن گلریزان در ۱۲ شهرستان گیلان برگزار می‌شود.

وی جشن گلریزان را به ترتیب در شهرستان‌های رودسر، رودبار، آستانه‌اشرفیه، فومن، رشت، تالش، صومعه‌سرا، لنگرود، انزلی، آستارا، لاهیجان و سیاهکل عنوان کرد.

مدیر عامل ستاد دیه گیلان با بیان اینکه جشن گلریزان از ۲۵ خرداد ماه جاری در گیلان آغاز می‌شود، افزود: نخستین جشن گلریزان در رودسر مصادف با هشتم ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

وی آخرین جشن گلریزان را ۱۰ تیرماه مصادف با ۲۴ ماه مبارک رمضان در سیاهکل ذکر کرد و گفت: جشن گلریزان در رشت همزمان با میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع) مصادف با ۱۵ ماه مبارک رمضان و اول تیر ماه در سالن کنفرانس بیمارستان حضرت قائم(عج) برگزار می‌شود.

کامران‌زاده با اشاره به اینکه ماه رمضان سال گذشته نیز ۱۲ جشن گلریزان برگزار شده بود، تصریح کرد: در این جشن مبلغ ۷۸۴ میلیون تومان تعهد خیران به صورت نقدی، چک و وعده‌ای بود.

وی اضافه کرد: از مبلغ مذکور، حدود ۵۰۰ میلیون تومان محقق شد که ۲۲۰ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد در گیلان آزاد شدند.

مدیر عامل ستاد دیه گیلان با تصریح بر اینکه امسال تلاش می‌شود تا برگزاری جشن گلریزان به لحاظ کیفی و کمی رشد داشته باشد، خاطرنشان کرد: اکنون حدود ۵۰۰ نفر زندانی به جرم غیرعمد در زندان هستند که برای آزادی آنها حدود ۵۰ میلیارد تومان نیاز است.

وی در تعریف جرایم غیرعمد، یادآور شد: جرایم غیر عمد محکومیت مالی غیر از کلاهبرداری شامل مهریه، نفقه، حوادث کارگاهی، تصادفات رانندگی و… است.

 

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه