نماینده مردم صومعه سرا:

۲۱ نفر از اعضای یک خانواده در رأس ادارات قرار داشتند/ عزل و نصب های خانوادگی باید ازبین برود

سید کاظم دلخوش با اشاره به عزل و نصب ها در پیکره مدیریتی استان گیلان، اظهار کرد: عزل و نصب های خانوادگی باید از بین برود و ما اعتقاد داریم که پست و ادارات مال مردم هستند و حقوق مردم باید حفظ شود.

۲۱ نفر از اعضای یک خانواده در رأس ادارات قرار داشتند/ عزل و نصب های خانوادگی باید ازبین برود

به گزارش ۸دی، سید کاظم دلخوش با اشاره به عزل و نصب ها در پیکره مدیریتی استان گیلان، اظهار کرد: عزل و نصب های خانوادگی باید از بین برود و ما اعتقاد داریم که پست و ادارات مال مردم هستند و حقوق مردم باید حفظ شود.

وی با بیان اینکه در شهر ما متاسفانه ۲۱ نفر از یک خانواده در راس ادارات حضور داشتند، گفت: از روزی که آمدیم این موارد را کنار زدیم چون در سیستم اداری خانواده سالاری نداریم.

نماینده مردم صومعه سرا با بیان اینکه بنده تا به امروز بسیار مراعات کرده ام و سعی  کرده ام حقوق مردم را حفظ کنم، بیان کرد: در شهرستان صومعه سرا هم امروز ما بیشتر بر روی دو بخش کار میکنیم که مورد اول صنایع تبدیلی و تکمیلی برای محصولات کشاورزی و مورد دوم صنعت گردشگری است.

دلخوش ادامه داد: بنده اعتقاد دارم در استان گیلان این دوصنعت جواب می دهد و صنایع دیگر به هیچ عنوان جواب گو نیستند.

وی گفت: تنها راه ما این است که در ارتباط با بحث صنعت این زمینه رافراهم کنیم که سرمایه گذاران از استانهای دیگر و خارج از کشور بیایند.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس با تاکید بر اینکه باید دست سرمایه گذاران داخلی را بگیریم، بیان کرد: امروز رشد جمعیت در استان ما منفی است یعنی هم تولید پایین است و هم جوانان باسواد بیکاری داریم که دولت جذب نمی کند.

وی با بیان اینکه اگر سرمایه گذار را حمایت نکنیم قطعا این بیکاری باعث می شود مردم دچار مشکلات روحی، روانی و بهداشتی شوند، گفت: کمیسیون اقتصادی یکی از کمیسیون هایی است که اگر ما آدم های توانمند در آن داشته باشیم قطعا می توانیم بخشی از مشکلات اقتصاد کشور را حل کنیم.

وی با بیان اینکه آنچیزی که امروز ما را رنج می دهد این است که به هر حال در مجلس هم در بعضی موارد بعضی از افراد توسط مردم از طریق غیر کارشناسی انتخاب می شوند و این باعث شده است که ما نتوانیم ان جایگاه قوی مجلس را داشته باشیم.

نماینده صومعه سرا در مجلس ادامه داد: در دوره های قبل در بعضی از کمیسیون ها حتی کمیسیون اقتصادی ما افرادی داشتیم که به لحاظ اقتصادی توانمندی لازم را نداشتندو به هرحال بعضی از ارتباطات و لابی گری ها باعث می شود که بعضا مجلس ماهم به مسائل غیر کارشناسی آلوده شود.

وی با بیان اینکه به نظر بنده کمیسیون اقتصادی می تواند در حل مشکلات مردم بسیار اثر گذار باشد، گفت: توقع ما از دوستان شورای شهر این است که در مسائل مختلف مشورت بگیرند و قطعا اگر از روز اول شورا از ما دعوت می کرد و جلسه می گذاشت و نظر مشورتی میگرفت این نتیجه حاصل نمیشد چه بسا ما به شهرداری وشورای شهر هم کمک می کردیم.

دلخوش با بیان اینکه بنده از هفتم اسفند انتخاب شدم اما ضرورتی نداشت که  کار خود را از هفتم خرداد شروع کنم، افزود: ظرف مدت سه ماه گذشته مشکلات روستاهای زیادی را حل کردم و پروژه ها را به حالت فعال برگرداندم.

وی با اشاره به اینکه شهرداری می تواند و بارها شده که از توان بنده استفاده کرده است ومن برایشان تامین مالی داشته ام، گفت: کار ما کار بودجه ای، مالی واقتصادی است و به نظر من باید دوستان از نقطه نظرات بزرگان شهرستان استفاده کنند تا خودشان متضرر نشوند وگرنه بنده آسیبی نمی بینم.

نماینده مردم صومعه سرا بیان کرد: این حرکتی که انجام شد بنده نه ابتدا و نه انتهایش را نه تایید ونه رد می کنم و باید ببینیم بعد از این چه اتفاقی می افتد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم دوستان شورا در کارهایشان مشورت بگیرند.

منبع: کاسپین

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
یوسف
اوان اداره فنی حرفه ای گیلان نبود؟
در حاشیه