بیانیه مداح گیلانی درباره جنجال سازی های اخیر:

چرا وقتی در روز رشت در وسط شهر رقصیدند ساکت بودید؟/چرا وقتی عارف و حضرتی آمدند گیلان تعیین‌تکلیف کنند غیرتی نشدید؟

در این نوشته آمده است: آقایان مسئول ، مردم گیلان مردمی خوش استقبال و بد بدرقه اند ، بترسید از آن روزی که مردم از مسائل پشت پرده و اعمال شما مطلع شوند.

چرا وقتی در روز رشت در وسط شهر رقصیدند ساکت بودید؟/چرا وقتی عارف و حضرتی آمدند گیلان تعیین‌تکلیف کنند غیرتی نشدید؟

به گزارش ۸دی، حاج ابوذر بیوکافی مداح گیلانی در واکنش به اعتراضات صورت گرفته علیه انتقاد استاد رفیعی به بی حجابی در گیلان مطلبی را نوشته است که در ادامه بخوانبد:
بسم الله الرحمن الرحیم

چند نکته پیرامون واکنش هایی که نسبت به سخنان جناب مستطاب دکتر رفیعی صورت گرفت بیان می کنم.

افرادی که در یک صف به این جریان بدون شنیدن فایل صوتی و یا تصویری بیانات خطیب ارجمند دکتر رفیعی واکنش های تند نشان دادند جزو بزرگترین هوچی گران استان ما هستند که با پول خرج کردن و یا لابی های قوی این پست ها را غصب نموده اند و جزو نالایقانی هستند که هر روز در کوچه و بازار شهر ، مردم جز نفرین و فحش چیزی نصیب اینها نمی کنند.
این جماعت هوچی گر که تا کنون ریالی برای جریان فرهنگ انقلابی و شیعی خرج نکرده اند و حتی برای شان نمی صرفد تا درباره معضلات اجتماعی ، دستگاههای ذی ربط را زیر سوال ببرند جز مواجهه و سنگ اندازی در مسیر جناح مومن و بی ادعا تا کنون کاری نکردند…امروز هم اگر این طور به دکتر حمله کرده اند برای بهره برداری سیاسی و بازسازی چهره خود در بین مردم اند.
ما قریب به ۱۸سال است مشغول کار فرهنگی در این استانیم و هر ساله بخاطر اینکه گیلان تبدیل به حیاط خلوت فساد برای فاسدین و توریست ها شده است ناله میزنیم و هیچ کس به روی خودش نمی آورد و حمایتی نمی کند. جالب است چون یک غیر گیلانی گوشه ای از حقایق را گفت دست به جنجال سازی زدید؟!
چرا آن روزی که آقای عارف و الیاس حضرتی آمدند گیلان تعیین تکلیف کنند به رگ غیرت شما بر نخورد? که غیرگیلانی را چه به گیلان?
گیلان یک ایالت مستقل نیست که کسی حق اظهار نظر درباره ی آن را نداشته باشد ، ما در یک کشور یکپارچه زندگی میکنیم و هرجا فساد ببینیم من باب تکلیف شرعی ، واکنش نشان خواهیم داد.

سوال بنده این است چرا مسوولین نهادهایی که از فساد سازمان دهی شده در گیلان مطلعند در جمع شما معترضین نیستند?
چرا معاونت فرهنگی اجتماعی ادارات امنیتی استان و فرمانده نیروی انتظامی و ارشاد و بهزیستی و قوه قضاییه و دادگستری در جمع شما نیستند? اینها که موثق از آمار بالای طلاق، سقط، خانه های تیمی، شبکه موسیقی زیرزمینی، مسیحیت تبشیری، هم جنس بازی، پارتی ها، وضعیت اسفبار دریای حسن رود در شب جمعه، مال ربوی و نزولی و توتویی که پایتختش گیلان است، مصرف گوشت های حرام، مصرف بالای مخدرات و مشروبات الکی مطلعند چرا ساکت مانده اند?

شما چند نفر جزو مسوولان بی کفایت این خطه اید، از فرهنگ دم نزنید وقتی که در مجلس دهم در مقابل صف عظیم کمیسیون های دیگر فقط چهارنفر کمیسیون فرهنگی ثبت نام کرده اندو شما جزو آن چهار نفر نبودید. شما دم نزنید از فرهنگی که نه تنها کمک معنوی نکردید به جریان مذهبی و انقلابی بلکه مساجد را از دوستان حزب اللهی گرفته اید و یا بچه های انقلابی را با زبان تهدید از عرصه ی فرهنگی خارج نمودید. شما برای بیکاری جوانان گیلانی هیچ دغدغه ای جز سخنرانی ندارید. شما برای سن بالای ازدواج و عدم تمایل به ازدواج و میل به تجرد قطعی در این استان هیچ کاری نکردید. شما برای رشد منفی شاخص زاد و ولد در گیلان هیچ تدبری ندارید. شما برای فقر پنهان در گیلان و اخراج کارگران و تعطیلی کارخانه های متعدد چه کرده اید?
شما آن روزی که به نام روز رشت در وسط شهر و در ملاءعام زن و مرد رقصیدند چرا ساکت بودید? شما برای انجمن شعر و تئاتر و هنر این استان  چه کرده اید که دم از فرهنگ میزنید؟
پس لطفا در مورد فرهنگ اظهار نظر نکنید چون در وظایف ذاتی خود کوتاهی کرده اید و هنوز هم نهی از منکر یک عالم را به مثابه دشمنی تلقی می کنید این یعنی اینکه حتی درباره نهی از منکر هم فهم دقیقی ندارید.

آقایان محترم حیثیت گیلان و گیلانی با این حرف خدشه دار نشده بلکه با عملکرد بد شما خدشه دار شده است…لطفا از بحث شهید و شهادت هم سوءاستفاده نکنید شمایی که به تعبیر رهبر انقلاب که باید مورد توجه و حمایت مسوولین باشند حمایتی نمیکنید  سکوت کنید بهتر است. اولین شهید مدافع حرمی که با فشار رسانه ها به خانه اش رفتید شهید حامد بود که آن هم بدلیل بازتاب خبری خوبش بود و ششمین شهید ما بود ، تا قبل از آن کجا بودید?
شهدا از دغدغه مندان عرصه ی فرهنگ بودند که همیشه از شماها ناراضی بودند…واقعیت این است شما برای فرهنگ شهیدپروری در استان کاری جز تماشا نکردید افتخار تربیت و پرورش این شهدا و تفکر شهادت برای مجموعه های فرهنگی است که شما هیچ گونه حمایتی از آن نمی کنید.
البته جمع ما مدتهاست بحث نالایقی شما را در نهادهای بالادستی پیگیر است و منتظر تغییرات اساسی در استان هستیم…

در آخر جمله ای به شهدای فرهنگی استان عرض کنم
شهید سید اسماعیل سیرت نیا و شهید حامد کوچک زاده امروز این حقیر روسیاه که شرمنده شمایم با خودم عهد کردم که حرفی که با خود به عالم ملکوت بردید را علنی بگویم تا شاید موجب تفکر و تحول آقایان شود. همانطور که گفتید این استان ملک شخصی مسوولین نیست و ما بردگان این طیف نیستیم اگرچه این نگاه در ادبیاتشان ملموس است اما با شما عهد می بندیم تا در این مسیر با تمام توان تلاش کنیم. ما در صف مردمیم ، از جنس مردم غیور گیلان. عاشق مردم این دیاریم و گیلان ما پر از افتخاراتی چون علما سلف و خلفی ست که در تاریخ نورافشانی می کنند و گیلان مهد شیرمردان و شیرزنانی ست که در دیانت و پیروی از اهل بیت علیهم السلام گوی سبقت را ربوده است.

آقایان مسئول ، مردم گیلان مردمی خوش استقبال و بد بدرقه اند ، بترسید از آن روزی که مردم از مسائل پشت پرده و اعمال شما مطلع شوند.

و من الله التوفیق
ابوذر بیوکافی

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
احمد
افتخار گیلان، حاج ابوذر
m در پاسخ به احمد
افتخار گیییییلان.جمع کونید شمره بابا
دلسوز
افتخار ما جونای هیئتی حاج ابوذر ممنونیم دوستان عزیز طاعات و عبادات قبول درگاه حق/// نکنه در فتنه جدیدی که برخی راه انداختند تا دوباره موج سواری کنند روی موج جبهه بی بندباری و اراذل ساکت باشیم و بی تفاوت /// همانطور که در مطالب اخیر می بینید حجت الاسلام دکتر رفیعی عزیز که همه با سخنرانی های ناب و کم نظیرش در برنامه های سیما اشنایید درسفر به رشت اعتراضی محترمانه به یک منکر داشتند و چون صدای ایشون شنیده میشد برخی که بعضا تا دیروز در جریان دیگری میچریدند امروز خودشون دلسوز بی بندوباری عده ای محدود از مردم می دونند اما چه کسی می تونه منکر عمق فساد اخلاقی و بدحجابی بشه به ویژه در استان ما و رشت/// نیازی نیست کنار دریا بریم خیابون مطهری و شهرداری وگلسار کافیه تا متوجه عمق فاجعه بشیم/// متاسفیم که 80هزار نفر خام نماینده ای شدند که در خیلی از حرفها و رفتارها و روابطش شک هست و تردید و بوی زد و بند و رابطه بازی و اعمال فشار در عزل و نصب های استان /کسی که ادعاش گوش اسمون کر کرده و الان یه مشت بی بندوبار ناموسش شدندباید به اینها گفت اقایون بی شعور برید برخورد کنید با اونهایی که مثل رضا خان چادر از سر ناموس ما برداشتند در امتحانات و المپیاد هاو ادارات و... یه کم از شهداء خجالت بکشید و کمتر با بازی با کلمات خودتون دلسوز جوونا جلوه ندید. خدا عاقبت ما رو با شما ها ختم به خیر کنه ای مسئولین بی شعور و سیاست باز و ...
احمد
خدا حفظ کنه حاج ابوذر رو حرف حقیقت رو زد...احسنت
احمد
خدا حفظ کنه مداح انقلابی و ولایی و افتخار گیلان حاج ابوذر بیوکافی رو که حقیقتا حرف حق رو زدن ... احسنت
مجید
البته جمع ما مدتهاست بحث نالایقی شما را در نهادهای بالادستی پیگیر است و منتظر تغییرات اساسی در استان هستیم؟!!!!!! حاج ابوذر با بچه های بالا می پره تازه سطح بالا رو هم می خواد عوض کنه!!!!! به این میگن توهم خودبزرگ پنداری!!!!!!! در ضمن حاج ابوذر عزیز شما هم با این ادبیات دم دستی درسطر آخر به مردم گیلان توهین کردی ؛آقایان مسئول ، مردم گیلان مردمی خوش استقبال و بد بدرقه اند !!!! وقتی به کسی بیش از ظرفیتش بها میدند میشه این!!!! البته دغدغه مبارزه با بدحجابی و معضلات فرهنگی استان از طرف ایشون قابل تقدیره منتهی ....!! امیدوارم 8 دی نیوز این کامنت رو مثل کامنت های[ ...] بالا منتشر کنه !!!
m در پاسخ به مجید
خودبزرگ بینی رو درست گفتی
اصلاحاتی در پاسخ به مجید
وااای خدا چقد خندیدم...شما به اصطلاح حزب اللهی ها به خودتونم رحم نداریم از بس که کم عقلید...همه تو آشغالین...ولتون کنن همدیگه رو جر میدید...خاک برسرتون... عشق فقط اصلاحات
امین در پاسخ به اصلاحاتی
شما جزء اصلاحاتی‌هایی باید باشی که حامی باشگاه شبانه همجنس‌گرایان در «اورلاندو» ایالت «فلوریدا» هست اصلاحات یعنی غیرت دینی، اصلاحات یعنی ایستادگی و دفاع از ناموس و کانون خانواده ، اصلاحات یعنی ادب، عفت کلام نام اصلاحات را خراب نکن
m در پاسخ به اصلاحاتی
خاک بر سر شما اصلاحاتی ها که علاوه بر بی غیرتی اگه ولتون کنیم کشور رو به باد میدن.خروجی های آشغالتونم دیدیم.پس خفه شید حرف مفت نزنید.
هادی
کلام صحیح و درستی بود ، احسنت به این بزرگوار و دیگرانی که ان شالله حرف علنی خواهند زد
من
نفست حق است
ح
امیدوارم این کامنت ها یک غیرگیلانی نبیند خصوصا کامنت اصلاحاتی را اینجا دو مقوله با هم قاطی شده بحث بی توجهی مسئولین گیلانی به وضع فرهنگ و هجمه به ابوذر بیوکافی ما با نویسنده این سطور کاری نداریم هرکس میتوانست باشد مشکل ما با بی عرضگی مسئولین فرهنگی ماست که قصد خودشیرینی داشته و به استادرفیعی توهین نمودند
کوثر
سلام به دوستان انقلابی.. دغدغه جناب رفیعی برخواسته از غیرت دینی بوده ولی در بیانش دچار خطا شدن وبه همین دلیل بارها عذر خواهی کردن والبته تعجب و تعصف از جانبداری و یا توهین افراطی از ایشون.. ضمن پشنهاد به آقای رفیعی برای اجرای این فریضه در استان و زادگاه خودشان که چشم امید تبهکاران اخلاقی و مواد مخدر میباشد.. به دوستان هم استانی هم پیشنهاد میشه هم صدا با ایشون به مردم غیور گیلان به عناوین مختلف توهین نکنن.. مردم گیلان هیچگاه بد بدرقه نبوده اند شاهدش حرم امامزادگان گیلان میباشد
در حاشیه