حجت الاسلام مهدوی:

مراقب باشید یک عده سو استفاده گر باعث نشوند امر به معروف و نهی از منکر تعطیل شود/ اگر می توانند بخشی از مفسدین اقتصادی را به دادستانی بکشانند؟

دستگاه های متولی دغدغه دلسوزان را مورد توجه قرار دهند و به جای ایجاد هیجان سیاسی، بپذیریم که دشمن در صدد اندولیسه کردن جامعه ماست.

مراقب باشید یک عده سو استفاده گر باعث نشوند امر به معروف و نهی از منکر تعطیل شود/ اگر می توانند بخشی از مفسدین اقتصادی را به دادستانی بکشانند؟

به گزارش ۸دی به نقل از پیک دانشجو حجت الاسلام مهدوی در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه در رابطه با اظهارات آقای رفیعی باید در نقل و قول ها  تقوای سیاسی و اخلاقی را رعایت کرد گفت: وقتی مراجعه به اظهارات ایشان می کنیم به هیچ وجه توهین به گیلانیان را نمی بینیم بلکه مشاهده به حق ایشان را در بخشی از نقاط استان که رعایت موازین حجاب و عفاف نمی شود را به عنوان یک فرد دلسوز بیان کردند.

وی در ادامه گفت:نمی توانید حضور برخی از زنان نیمه عریان را در سواحل دریا و مراکز تفریحی و تفرج گاه نفی کنید و البته تعداد این افراد زیاد نیست و شاید بسیاری از آن ها گیلانی نباشند و مسافر هستند اما ظهور و بروز آن در مکان های گردشگری گیلان است و نفی این واقعیت کمک به فرهنگ ما نمی کند و آقای رفیعی در بیان ولنگاری فرهنگی یکی از مصادیقی را که دیدند بیان کردند.

مسئول سابق نهاد نمایندگی در دانشگاه های گیلان اضافه کرد: این که یک عده ایی آن را مستمسک قرار بدهند و بگویند گیلانیان اهل ولا هستند و برگزار کننده گنگره هشت هزار شهید و… این نافی آن بخشی نیست که یک عده معدود هنجار شکنی می کنند! آیا واقعیت ها را نفی کردن کمک می کند به فرهنگ سازی؟

حجت الاسلام مهدوی افزود:عجیب است افرادی تهدید نموده اند که آقای رفیعی را به دادستانی می کشانند! سفارش ما به این مدعیان این است که شما اگر می توانید بخشی از مفسدین اداری را هم به دادستانی بکشانید؟ شخصیت آقای رفیعی نشان داده شده است که بارها در حوزه حجاب در سطح ملی و برنامه های تلویزیونی به خطر ولنگاری و بدحجابی در کل کشور متذکر شدند. این شیوه ی برخورد که بر اساس بی انصافی است جلوی امر به معروف و نهی از منکر را می گیرد و این سنت را از بین می برد!

وی با بیان اینکه انتظار ما از بزرگان فرهنگی استقبال از خیرخواهی و نصیحت و امر به معروف و نهی از منکر است نه نفی واقعیت های موجود! گفت: در اینکه مردم گیلان اهل ولایتمداری هستند شکی نیست اما اینکه در جمعیت چند میلیونی گیلان تعداد معدودی در فضاهای عموم تظاهر به فسق می کنند قابل نفی نیست. دستگاه های متولی دغدغه دلسوزان را مورد توجه قرار دهند و به جای ایجاد یک جو و هیجان کور سیاسی بپذیریم که دشمن در صدد اندولیسه کردن جامعه ماست و یکی از آن قدم های اول شیوع فرهنگ بد حجابی است. مسئولین مربوطه باید با تیزهوشی مواظبت کنند که یک عده سو استفاده گر باعث نشوند امر به معروف و نهی از منکر تعطیل شود و کسی جرات نکند از این به بعد واقعیت ها را بیان نماید!

این استاد حوزه و دانشگاه گفت: سوال من از بزرگان این است که آیا خبر از اردوهای مختلط دختران و پسران در کوه های گیلان دارند؟ آیا خبر از مجالس پارتی های دانشجویی دارند؟ البته این مختص گیلان نیست. در این هجمه فرهنگی، نظام اسلامی مورد هجمه قرار داده شده است!

وی در ادامه اضافه کرد: به نظر می رسد بخشی از افراد هدف اولیه شان صرفا جلب افکار عمومی است نه جلب رضای خدا و در یک فضا رسانه ایی و هیجانی هدفمند بدون تحقیق و دقت همکاری می کنند و کسانی که باید در حوزه ی فرهنگی و دینی جوابگو باشند برای اینکه زیر سوال نروند موضع گیری می کنند.

حجت الاسلام مهدوی در پایان گفت: برای بنده جالب است اگر این همه عزم برای محکومیت یک اظهار نظر وجود دارد چرا این عزم در مقابل فساد اداری و مفسدین اقتصادی نمی بینیم؟ تهدید به اینکه به دادستانی می کشانیم یک تهدید عوام فریبانه است چون جرمی تحقق نیافتاده است و کسی را به جرم امر به معروف و نهی از منکر تهدید به پیگرد قضایی نمی کنند!

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
علی
ممنون حاج آقا که حرف حق زدی
ناشناس
دمت گرم حاج آقا،....
در حاشیه