نباید از مسئولیت ها به عنوان یک فرصت برای تبلیغات استفاده شود

باید تلاش شود با خدمت به مردم و عمران و آبادانی، شادی را در بین جامعه افزایش دهیم و لبخند را برلبان مردم بنشانیم نه اینکه شرایطی پدید آید که پس از هر بارندگی ، دغدغه آبگرفتگی و سیل را داشته باشند .

نباید از مسئولیت ها به عنوان یک فرصت برای تبلیغات استفاده شود

به گزارش ۸دی نیوز  نخستین نشست شورای عالی اسلامی استان روز گذشته با حضور نجفی،  استاندار گیلان در سالن جلسات استانداری  برگزار گردید.

استاندار گیلان در این نشست  گفت : از هرمسئولیتی باید برای خدمت به مردم استفاده کرد و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نکنیم و در هرحال خداوند را ناظر برکارهایمان بدانیم .

نجفی افزود : مردم گیلان مردمی شریف ، با فرهنگ و بزرگی هستند و حقشان است که مسئولانشان راستگو ، صادق ، خدمتگزار و امانت دار باشند .

jpg337

وی با بیان اینکه شوراها ، فرصتی برای شهروندان است که خودشان را به عنوان یک خادم معرفی کنند اظهار داشت : در قرآن کریم و همچنین دربیانات رهبری معظم انقلاب همواره براهمیت موضوع شورا و مشورت تأکید شده است .

استاندار گیلان در ادامه با اشاره به نقش شوراها در تصمیم گیری های کلان شهرها گفت : اندیشه ریاست محترم جمهور و دولت تدبیر و امید ، حضور و استفاده از همه تفکرات در دولت است .

نجفی ادامه داد : امروز فرصتی برای این عزیزان فراهم شده است تا برشوراها و ارکان عمرانی شهرهای استان نظارت کرده و در برنامه ریزی استان نقش ایفاکنند .

وی به انتخاب هیأت رئیسه شورای عالی استان اشاره کرد و اظهار داشت : هیأت رئیسه شورای عالی استان وظیفه دارند از همه ارکان شورادر تصمیم گیری ها بهره ببرند چرا که اساس شورا برمشورت بنانهاده شده است .

استاندار گیلان با بیان اینکه نباید از مسئولیت ها به عنوان یک فرصت برای تبلیغات استفاده شود ، تصریح کرد : باید تلاش شود با خدمت به مردم و عمران و آبادانی، شادی را در بین جامعه افزایش دهیم و لبخند را برلبان مردم بنشانیم نه اینکه شرایطی پدید آید که پس از هر بارندگی ، دغدغه آبگرفتگی و سیل را داشته باشند .

jpg336

آقاجانزاده معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان هم در این نشست شوراها را نهادی مردمی  و برخواسته از متن جامعه دانست و گفت : اعضای شورای عالی اسلامی استان با همدلی و وحدت کامل در جهت عمران و آبادانی گیلان گام بردارند .

در ادامه این جلسه اعضای شورای عالی استان ضمن انتخاب هیأت رئیسه این شورا، سوگند نامه را قرائت کردند .

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه