فرار رو به جلوی مسئولین از آمار طلاق؛

مدیرانی که به جای چاره اندیشی در جلوگیری به دنبال کاهش آمارطلاق مازنی ها در رودسر هستند

پنجم خرداد ماه سال جاری در همایش ملی روز جمعیت که در رشت برگزار شده بود آماری از طلاق و ازدواج توسط مدیرکل ثبت احوال گیلان اعلام شد که از حضورمازنی ها جهت طلاق در شهرستان رودسر نشان می داد.

مدیرانی که به جای چاره اندیشی در جلوگیری به دنبال کاهش آمارطلاق مازنی ها در رودسر هستند

به گزارش ۸دی، به نقل از رودسریها دو هفته پیش در همایش ملی روز جمعیت که در رشت برگزار شده بود آماری از طلاق شهرستان رودسر بیان شد که مسئولین استانی را برآن داشت که به دلایل افزایش طلاق در رودسر بپردازند.

 

مدیرکل ثبت احوال گیلان در این همایش دلیل بیش از نیمی از  ۸۲۸ مورد طلاق صورت گرفته در شهرستان رودسر را حضور  شهروندان مازنی جهت طلاق در این شهرستان بیان نموده بود.

 

این آمار و گزارش موجب شد فرماندار شهرستان رودسر جلسه ای را در چند روز گذشته با مسئولین ثبت احوال استانی و شهرستانی برگزار نماید که باز در این جلسه فقط همان آمار مطرح شده مورد اطلاع همگان قرار گرفت.

 

در این جلسه بجای آنکه به دنبال کاهش آمار طلاق چه رودسریها مقیم چه غرب مازندرانی ها  بحث و  کنکاش و ایجاد راه حل قرار گیرد فقط آماری به تفکیک اعلام شد. در این آمار آمده بود از ۵۳درصد طلاق صورت گرفته در شهرستان رودسر، ۲۷۸ مورد  مربوط به تنکابن ،۱۵۰مورد مربوط  رامسر و ۱۱مورد هم از سایر شهرهای غرب مازندران است .

 

ایکاش مدیران ارشد شهرستانی همانگونه که احساس تکلیف می کنند تا آمار و ارقام شان در خصوص طلاق مازنی ها در رودسر کاهش یابد اندکی هم به دنبال  کاهش واقعی طلاق ازطریق فرهنگ سازی برآیند ، فرهنگ سازیی که دستوراتش در قرآن و احادیث زیاد به آن اشاره شده است و فقط مرد اقدام و عمل میخواهد.

 

امام علی(ع) فرمودند “فرزند زمانه‌ خویشتن باش”، مدیران بجای آنکه ابزاری همچون اینترنت ، وایبر و تلگرام را موجب ناهنجاری هایی همانند طلاق اعلام کنند، از این فضاهای رایگان استفاده بهینه ببرند و تهدید را به فرصت تبدیل نمایند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه