نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه مقداد رشت:

شهدای مدافع حرم از جنس یاران امام حسین(ع) هستند/ شهید جعفری‌نیا به تنهایی یک لشکر بود

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه مقداد رشت گفت: شهدای مدافع حرم از جنس یاران امام حسین(ع) هستند و از حرمین معصومین دفاع می‌کنند.

شهدای مدافع حرم از جنس یاران امام حسین(ع) هستند/ شهید جعفری‌نیا به تنهایی یک لشکر بود

به گزارش ۸دی، حجت‌الاسلام احمد کیماسی عصر امروز در مراسم سومین روز شهادت مدافع حرم شهید جهانگیر جعفری‌نیا در مسجد بی‌بی حوریه این شهرستان با گرامیداشت یاد شهدا، اظهار کرد: خداوند اجر بیشتری به شهدای مدافع حرم داده است.

وی افزود: اگر شهدای والا مقام مدافع حرم به گونه دیگری از دنیا می‌رفتند تا این اندازه جمعیت در مراسم آنها حضور نمی‌یافتند، شهدا دارای مقام و جایگاه بزرگی در نزد خداوند هستند.

نماینده ولی در سپاه ناحیه مقداد رشت به نحوه شهادت شهدای مدافع حرم و یاران سالار شهیدان در کربلا اشاره کرد و درباره شهید جعفری‌نیا، تصریح کرد: شهید جعفری‌نیا تمام دوره‌های نظامی را گذارنده و خود به تنهایی یک لشکر بود و داعش از حضور او آرامش نداشت.

وی شهدای مدافع حرم را از جنس یاران امام حسین(ع) دانست و گفت: شهدای مدافع حرم از تبار امام حسین(ع) بوده و از حرمین معصومین(ع) دفاع می‌کنند.

کیماسی با اشاره به اینکه امروز اثبات کرده‌ایم که حسینی هستیم، خاطرنشان کرد: اگر در زمان واقعه کربلا حضور داشتیم به ندای سرور و سالار شهیدان لبیک می‌گفتیم.

وی مزار شهدا را خانه ملائکه خواند و یادآور شد: پدران و مادران امروزی فرزندان خود را طبق سیرت دو شهید عزیز انزلی «جعفری‌نیا و دوربین» تربیت کنند و به جامعه تحویل دهند.

نماینده ولی در سپاه ناحیه مقداد رشت اظهار کرد: در روز عاشورا یاران امام حسین(ع) از ایشان اذن ورود به میدان را گرفتند و یاران امروز از حضرت زینب(س) اجازه حضور در میدان را می‌گیرند.

وی با تصریح بر اینکه بسیاری از شهدا به هنگام عزیمت با اعضای خانواده خود وداع کردند، متذکر شد: این اتفاق برای شهید سجاد طاهرنیا که فرزندش را ندید، میسر نشد.

 

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
تو را خدا شهدای مدافعین را شهدای عریب ومظلوم نام ببریم وجایگاه ویژه یا زیارتگاه برای انها درست کنیم
در حاشیه