شاهکار جدید وزارت آموزش و پرورش؛

برداشتن‌ چادر؛ شرط پذیرش نفر اول المپیاد شیمی جمهوری‌ اسلامی!

به فاطمه خانم زنگ زده اند که درست است شما نفر اول المپیاد شیمی تهران شده اید، اما برای اینکه در سطح کشوری بتوانید حضور یابید، باید چادر را بردارید؛ فایل صوتی تماس مربوطه هم موجود است.

برداشتن‌ چادر؛ شرط پذیرش نفر اول المپیاد شیمی جمهوری‌ اسلامی!

به گزارش ۸دی، کبری آسوپار روزنامه نگار اصولگرا در صفحه گوگل پلاس خود نوشت: فکر می کنم شاید پیامک را اشتباه دیده ام. یک بار هم با خودم مرور می کنم که پیامک در مورد همین جاست دیگر، در مورد ایران؟ بله، در مورد ایران، حکومت هم الحمدلله جمهوری اسلامی است، آموزش و پرورشش هم از آن اول انقلاب یک قرارهایی بوده که اسلامی باشد، حالا پس چرا این طوری شده است؟

به فاطمه خانم زنگ زده اند که درست است شما نفر اول المپیاد شیمی استان تهران شده اید، اما برای اینکه در سطح کشوری بتوانید حضور یابید، باید چادر را بردارید؛ وگرنه نفر دوم بجای شما فرستاده می شود… فایل صوتی تماس مربوطه هم موجود است.

قبل تر در مراحل شهرستان و استان هم گفته بودند نباید با چادر به آزمایشگاه بیاید؛ اما فاطمه تاکید می کند که تمام مراحل و آزمایش ها را با چادر به خوبی انجام خواهد داد و البته در تمامی مراحل هم نفر اول می شود و همین یعنی چادر محدودیت نبوده است…

حالا اما می گویند اگر چادر را برندارد، معرفی اش نمی کنند؛ این شرط حضور در مسابقات کشوری است! یعنی بجای آنکه مسئولین آموزش و پرورش جمهوری اسلامی خشنود شوند و فخر بفروشند که دختر دانش آموزی با حجابی که از نگاه رهبران و بزرگان جمهوری اسلامی حجاب برتر است، نفر اول المپیاد شیمی استان تهران شده، سنگ پیش پای او می گذارند که اگر چادرت را برنداری، حذف شده ای!

به دختری که از کودکی با تربیت اسلامی و پوشش برتر رشد یافته، حالا بگویند بین پیشرفت علمی و چادرت یکی را انتخاب کن؛ یعنی بهتر از این نمی شد مدعی تضاد پیشرفت و دین شد!

حالا یک نفر برود از وزیر مربوطه بپرسد برای اینکه نشان دهید حجاب محدودیت نیست، وزارت خانه تان با مسئولیت پرورش میلیون ها دانش آموز، چه کرده است؟

منبع: جهان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
المپیاد شیمی نبوده، مسابقات آزمایشگاهی شیمی بوده که سطحش خیلی پایین تر هست
در حاشیه