همزمان با فرارسیدن ماه مهمانی خدا؛

آغاز به کار نمایشگاه طرح «ضیافت رمضان» در رشت

نمایشگاه عرضه کالاهای پرمصرف سبد خانوار در ایام ماه مبارک رمضان با عنوان طرح «ضیافت رمضان» در رشت آغاز به کار کرد.

آغاز به کار نمایشگاه طرح «ضیافت رمضان» در رشت

به گزارش ۸دی، نمایشگاه عرضه مواد غذایی و کالاهای پرمصرف در ماه رمضان عصر سه شنبه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی گیلان افتتاح شد.

در مراسم آغاز به کار رسمی این نمایشگاه معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت اظهار کرد: هرساله و به مناسبت هایی نظیر ماه مبارک رمضان، آغاز سال تحصیلی و شب عید نمایشگاه هایی با هدف تامین اقلام ضروری و پر مصرف خانوار در سراسر استان بر پا می شود.

مجید زیرک افزود: امسال و همزمان با ماه مبارک رمضان نیز نمایشگاه طرح «ضیافت» در مرکز استان با برپایی ۸۰ غرفه نمایشگاهی، کالاهای پرمصرف خانوار در ماه مبارک رمضان از قبیل مواد پروتئینی، خواروبار، مواد لبنی و خرما را با تخفیف ۱۰ درصدی عرضه می کند.

وی یادآور شد: علاوه بر برپایی نمایشگاه طرح ضیافت در رشت، فروش های فوق العاده با ۵ تا ۱۵ درصد تخفیف نسبت به قیمت بازار در سراسر استان اجرا می شود.

زیرک همچنین از اختصاص سهمیه مرغ و گوشت منجمد و شکر به استان گیلان در این ایام مبارک خبر داد و افزود: ۷۰۰ تن گوشت مرغ و ۶۸ تن گوشت قرمز برای کل استان سهیمه بندی شده است.

وی قیمت مرغ منجمد از محل توزیع را چهار هزار و ۵۰۰ تومان اعلام کرد و گفت: این قیمت با حداکثر ۱۰ درصد افزایش قیمت به همشهریان عرضه می شود.

معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت قیمت گوشت منجمد از مبدأ را نیز ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان عنوان کرد و افزود: این کالا با حداکثر قیمت ۱۹ هزار و ۵۰۰ تومان به مشتری عرضه می شود.

زیرک همچنین از اختصاص سهمیه ۶۶۰ تنی شکر به گیلان خبر داد و تصریح کرد: مجموع سهمیه شکر، در این مدت یک هزار و ۶۵۰ تن است که از درب کارخانه با نرخ دو هزار و ۳۰۰ تومان قابل عرضه برای توزیع کنندگان است.

نمایشگاه طرح ضیافت رمضان تا ۲۵ خرداد از ساعت ۱۰ تا ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه های استان واقع در کیلومتر پنج آزادراه رشت- تهران آماده بازدید علاقه مندان است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه