امام جمعه تالش در گفتگو با 8دی:

ماه رمضان ماه کسب رضایت خداست/ درک رمضان امسال توفیق خداوند است

امام جمعه تالش با اشاره بر اینکه حضور در ماه رمضان توفیقی از سوی خداوند است گفت: ماه رمضان ماه کسب رضایت خداوند است.

ماه رمضان ماه کسب رضایت خداست/ درک رمضان امسال توفیق خداوند است

حجت الاسلام و المسلمین انصاری در گفتگو با خبرنگار ۸دی ضمن تبریک ماه مبارک رمضان اظهار کرد: ماه رمضان ماهی است که همه ی ما به ضیافت اللهی دعوت شده ایم و سفره خداوند پهن است.
وی با بیان اینکه هرکسی با کمی تلاش می تواند از این سفره عظیم بهره ببرد، افزود: شیاطین در این ماه در غل و زنجیر هستند و امکان گناه در این ماه کمتر است.
امام جمعه تالش به وجود شبهای قدر در این ماه اشاره کرد و گفت: انسان می تواند مقدراتش را در این شب از خداوند بخواهد.
انصاری ماه رمضان را ماه آشتی با خداوند عنوان نمود و خاطر نشان کرد: خداوند همیشه با ما آشتی است اما ما گاهی اوقات در مقابل خداوند غفلت می کنیم.
این کارشناس مذهبی ماه مبارک رمضان را ماه بهره بری مومنان یاد کرد و گفت: طبق روایات ما نماز ها مقبول و هر عملی که انجام گیرد نتیجه ی مضاعف دارد.
وی با اشاره بر اینکه قرائت یک آیه از قرآن برابر با ثواب ختم قرآن است، افزود: ماه رمضان ماهی است که ما باید بیشتر تلاش کنیم تا رضایت خداوند را کسب کنیم.
حجت الاسلام انصاری با اشاره بر اینکه بدست آوردن رضایت خداوند در این ماه آسان تر است، بیان داشت: مهم ترین ویژگی این ماه روزه داری است.
وی در ادامه این مطلب با بیان اینکه در بقیه موارد خداوند برای هر چیزی حد قائل است، افزود: پاداش روزه داران در این ماه با خود خداست.
امام جمعه تالش با اشاره بر اینکه استفاده در این ماه شکر گزاری مومنان را می طلبد، افزود: خداوند به ما توفیق داده تا مجدد این ماه را درک کنیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه