معاون فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی گیلان:

اعزام ۱۵۰۰ مبلّغ به شهرها و روستاهای گیلان در ماه رمضان/ مشارکت بیش از ۱۰ هزار نفری مردم در عطرافشانی و غبارروبی مساجد

گلمیزاده با اشاره به اینکه در دهه پایانی ماه شعبان عطر افشانی و غبار روبی مساجد را انجام داده ایم، گفت: بیش از ۱۰ هزار نفر در قالب مشارکت مردمی در عطر افشانی و غبارروبی مساجد که در انقلاب اسلامی به یک سنت حسنه و یک فرهنگ تبدیل شده فعالیت داشتند.

اعزام ۱۵۰۰ مبلّغ به شهرها و روستاهای گیلان در ماه رمضان/ مشارکت بیش از ۱۰ هزار نفری مردم در عطرافشانی و غبارروبی مساجد

به گزارش ۸دی، حجت الاسلام حسین گلمیزاده در گفتگو با خبرگزاری بین المللی کاسپین از رشت در آستانه ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: ماه مبارک رمضان ماه خداست و مردم بر سر سفره معنوی میهمانی خداوند متعال می نشینند.

وی با تاکید براینکه ماه مبارک رمضان فرصتی استثنایی برای مردم است، تصریح کرد: پیامبرگرامی اسلام در خطبه شعبانیه فرمودند: «مردم ماه رمضان بر شما دارد رو می کند در حالی که چند ویژگی همچون رحمت و مغفرت دارد و روز ها و شب ها و ساعات آن بهترین لحظات است».

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در ادامه این مطلب افزود: خواندن قران، دعا و عبادت در این ماه بسیار سفارش شده است و ماه مبارک رمضان فرصتی طلایی برای مردم است.

گلمیزاده با اشاره به اینکه در دهه پایانی ماه شعبان عطر افشانی و غبار روبی مساجد را انجام داده ایم، اضافه کرد: بیش از ۱۰ هزار نفر در قالب مشارکت مردمی در عطر افشانی و غبارروبی مساجد که در انقلاب اسلامی به یک سنت حسنه و یک فرهنگ تبدیل شده فعالیت داشتند.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در تشریح برنامه های ماه مبارک رمضان در استان ، ابراز کرد: همایش ها و جلساتی هم با روحانیون و ایمه جمعه و جماعات داشتیم و همایش بزرگ استانی با حضور روحانیون در مصلی رشت برگزار شد.

گلمیزاده با تاکید براینکه محافل انس با قران در تمامی مساجد در شهر ها و روستاها فعال می شوند، تصریح کرد: هر ساله این برنامه در تمامی مساجد استان پر شور برگزار می شود.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در خاتمه با اشاره به اعزام بیش از هزار و ۵۰۰مبلغ به شهر ها و روستاهای گیلان در ماه مبار ک رمضان، اظهار کرد: اعزام روحانیون به شهر ها و روستاهای استان در ماه مبارک رمضان از مهم ترین برنامه های اداره تبلیغات اسلامی است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه