نماینده مردم آستانه اشرفیه در گفتگو با 8دی:

در کمیسیون بهداشت کارهای نیمه تمام دارم/ اولویت دوم من حضور در کمیسیون کشاورزی است

نماینده مردم آستانه اشرفیه و کیاشهر گفت: کار های نیمه تمام در کمیسیون بهداشت دارم اما حضور در کمیسیون کشاورزی اولویت دوم من است.

در کمیسیون بهداشت کارهای نیمه تمام دارم/ اولویت دوم من حضور در کمیسیون کشاورزی است

محمدحسین قربانی در گفتگو با خبرنگار ۸دی در پاسخ به این سوال که در مجلس دهم در کدامیک از کمیسیون ها عضو خواهد شد، اظهار کرد: در مجلس نهم عضو کمیسیون بهداشت و درمان بوده ام و اقداماتی در آن کمیسیون انجام گرفته است.
وی با بیان اینکه کارهای نیمه تمام در حوزه سلامت برای مردم داریم، گفت: اموری برای کشور و نظام در حوزه سلامت دارم که بخش از آن ها نیمه تمام مانده است.
نماینده مردم آستانه اشرفیه و کیاشهر با بیان اینکه ترجیح می دهم برای ادامه خدمت در کمیسیون بهداشت باشم، گفت: با توجه به مشکلاتی که در حوزه سلامت وجود دارد و خود را متولی حل آن می دانم، ترجیح می دهم در مجلس دهم هم در کمیسیون بهداشت باشم.
نماینده مردم آستانه اشرفیه با اشاره بر اینکه عضو بودن در کمیسیون بهداشت برایم اولویت دارد، گفت: اولویت دوم من کمیسیون کشاورزی است.
قربانی در خاتمه از انتظار خود از سایر نمایندگان گفت و تاکید کرد: دوستان با توجه به تخصص هایی که دارند با توجه به آرایش جناح هایشان در کمیسیون ها پخش شوند تا بتوانیم مشکلات پیش رو را حل نماییم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه