امام جمعه رضوانشهر در گفتگو با 8دی:

امام با عمق ایمان در احیای اسلام گام نهاد / ۱۵خرداد نقطه آغازین انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام هادی حبیبی گفت: این روزها برخی افراد در صدد تحریف شخصیت و فرمایشات امام هستند که تلاششان بی فایده است.

امام با عمق ایمان در احیای اسلام گام نهاد / ۱۵خرداد نقطه آغازین انقلاب اسلامی است

به گزارش ۸دی، امام جمعه رضوانشهر قیام ۱۵ خرداد را نقطه آغازین انقلاب اسلامی دانست و گفت: حضرت امام با عمق ایمان به پروردگار عالم در احیای اسلامی گام نهاد.
حجت الاسلام هادی حبیبی در گفتگو با خبرنگار ۸دی در رابطه با شخصیت الهی سیاسی امام خمینی(ره) اظهار کرد: بند بند وجود امام خمینی به نور اسلام منور بود و تمام ابعاد شخصیتی حضرت امام در دایره اسلام رقم می خورد.
وی با اشاره بر اینکه امام باایمان عمیق به پروردگارعالم در احیای اسلام گام نهاد،گفت:حضرت امام با عمل به یک ایه از قران قل انمااعظکم بواحده… انقلاب کرد.
امام جمعه رضوانشهر با اشاره به اینکه حضرت امام به تنهایی خیزش اسلامی درکشور را راهبری نمودند، گفت: در آن زمان با روحیه  و منش بلندی که حضرت روح الله داشت، پرچم اسلام را برافراشت و اکنون اسلام از ایران به سایر عالم در حال گسترش است.
حجت الاسلام حبیبی با اشاره بر اینکه شخصیت امام خمینی قابل تحریف نیست، گفت: این روزها برخی افراد در صدد تحریف شخصیت و فرمایشات امام هستند که تلاششان بی فایده است.
وی با اشاره بر اینکه آثار و سخنان امام همه در آرشیو صداوسیما  موجود است، گفت: با وجود اینکه دست نوشته ها و فیلم ها و سخنرانی های امام درصدا و سیما و مرکز حفظ آثار موجود است، جای نگرانی تحریف شخصیت امام وجود ندارد.
امام جمعه رضوانشهر با اشاره به اینکه وصیت نامه امام خمینی بند بند آن زمان خود و آینده را تفسیر کرده است، گفت: امام خمینی با آنکه وصیت نامه خود را در سال های قبل از رحلتش نوشته اما با این وجود نقشه راه کشور را در همه ی ابعاد روشن و تبیین نموده است.
حجت الاسلام حبیبی با بیان اینکه امروز مقام معظم رهبری در ادامه سیره و سبک امام خمینی در حال حرکت است، گفت: مقام معظم رهبری راه نرفته امام را طی می کند و پا در جای پای امام نهاده است.
وی با اشاره به اینکه امام خامنه ای آینه تمام نمای امام خمینی است، گفت: درک ابعاد سیاسی و اجتماعی و بعد مذهبی امام خمینی را باید در شخصیت حضرت آقا جستجو کرد.
امام جمعه رضوانشهر با بیان اینکه شکل گیری قیام ۱۵خرداد نقطه اغازین انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام است، گفت:  امام خمینی با دست خالی و ایمان به خدا توانست روح اسلام را در میهن بدمد و سرآغاز شکل گیری انقلاب اسلامی باشد.
وی قیام ۱۵ خرداد نقطه شروع و نضج انقلاب اسلامی عنوان نمود و گفت: انقلاب اسلامی مدیون تلاش های امام و امت اسلامی است که با خون و دل خوردن اسلام را حفظ و نشر داده اند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه