مشاور عالی شورای سیاستگذاری ائمه‌جمعه کشور:

دشمن می‌خواهد حجاب را از دختران و غیرت را از پسران ما بگیرد/باید برای حفظ نظام غیرت داشته باشیم

مشاور عالی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: باید جلوی نفوذ دشمن به‌ویژه در عرصه فرهنگی گرفته شود و بدانیم که جنگ نرم با تبلیغات و شایعه پراکنی آغاز می‌شود.

دشمن می‌خواهد حجاب را از دختران و غیرت را از پسران ما بگیرد/باید برای حفظ نظام غیرت داشته باشیم

به گزارش ۸دی، حجت الاسلام سیدمحمدرضا طباطبایی نسب, شب گذشته در مراسم نکوداشت ۱۵ خرداد شهرستان املش در مسجد شهدای این شهرستان اظهار داشت: پانزده خرداد یک تحول بزرگ بود و همان‌گونه که بعثت و هجرت پیامبر(ص) دو واقعه مهم تاریخ اسلام است و بعثت سرآغاز تاریخ اسلام, این دین کامل و بزرگ است؛ پانزده خرداد هم سرآغاز انقلاب اسلامی ایران است.

وی گفت: با پانزده خرداد که امام راحل(ره) پرچم آن را برداشت و ملت بزرگ ایران هم وی را حمایت کردند و برای  پیروزی انقلاب هزینه سنگینی را پرداخت کردند که همان شهدای عزیز و گرانقدری است که تقدیم کردند تا نهضت امام خمینی(ره) برای پیروزی شکل گرفت.

مشاور عالی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: تکریم و تجلیل از شهدا، تجلیل از اسلام ناب محمدی است لذا اولین کسی که از شهید تجلیل کرده خود خداوند است و از هیچ کس این گونه و به اندازه شهید در قرآن تجلیل نکرده است و بر هرزه‌گویی و پوچ گویی‌های همه کسانی که علیه مقام شهید حرف می‌زنند خط بطلان کشیده است.

وی با اشاره به اینکه دشمن در دوران دفاع مقدس از پرچم یا حسین(ع) و یا ابوالفضل(ع) و پیشانی بند یا زهرا(س) رزمندگان ما می‌ترسید افزود: حیات شهدا حیات طیبه است و باب شهادت باز است و آن‌چه‌که نظام مقدس جمهوری اسلامی را تاکنون در مقابل هجمه شدید و بی امان دشمن حفظ کرده همین خون پاک شهداست و بزرگترین نیروی نظام مقدس جمهوری اسلامی شهدا هستند و فرهنگ عاشورا همان فرهنگ شهادت است.

حجت الاسلام طباطبایی نسب گفت: نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی باید با این فرهنگ شهادت و شهدای ما بیشتر آشنا شود و از تمام ظرفیت آن بهره برداری شود و دانش آموزان اعم از دختر و پسر و همه نوجوانان و جوانان جامعه ما باید با فرهنگ ایثار و شهادت و فداکاری آشنایی داشته باشند چرا که دشمن برای برای مقابله با این فرهنگ, شبانه روز در حال تلاش و کوشش است.

وی افزود: ملت ایران در مقابل تهاجم تمام عیار فرهنگی دشمن ایستاده، تهاجمی که رهبر معظم انقلاب پانزده سال پیش هشدار آن را داده ولی متأسفانه عده ای هنوز نمی‌فهمند که دشمن چگونه می‌خواهد حجاب را از دختران و غیرت را از پسران ما بگیرد ولی همه ما که هر یک سربازان این نظام هستیم باید در مقابله با این جنگ نرم دشمن خوب دفاع کنیم.

مشاور عالی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: دشمن می‌خواهد از تجربه شکست اسلام در اندلس اسپانیای امروزی بعد از ۸۰۰ سال حکومت اسلامی، از همان روش با انقلاب اسلامی ایران مبارزه کند و در این راستا از طریق فرهنگی از جمله بزک کردن دختران جوان و رواج مشروب‌خواری و هرزگی و فساد و فحشا, انقلاب اسلامی و ملت ایران را از پای درآورد.

وی افزود: دین دلسوز می‌خواهد و تا دلسوزی نباشد دین در جامعه زنده و محکم نمی‌ماند؛ باید کاری شود که حضور قشر نوجوان و جوان جامعه در مساجد بیشتر شود و به فرمایشات مقام معظم رهبری جامه عمل پوشانده شود و جلوی نفوذ دشمن به‌ویژه در عرصه فرهنگی گرفته شود و بدانیم که جنگ نرم با تبلیغات و شایعه پراکنی آغاز می‌شود.

حجت الاسلام طباطبایی نسب گفت: همان‌گونه که در زمان حکومت آقا امام علی(ع) عده ای افراد بی‌ربط در مقابل حکومت امام معصوم(ع) ایستادند و اکنون هم عده ای متأسفانه حاضر نیستند علیه فتنه گران سال ۸۸ و یا منافقین اعلام موضع نمایند در حالی که باید برای حفظ نظام غیرت داشته باشیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه