معاون اوقاف کشور در سیاهکل:

کسانیکه می گویند با امام بودیم اما در ظاهر به شکل دیگری رفتار می کنند منافق هستند

شرفخانی گفت: کسانیکه به ضاهر مسلمان هستند و می گویند با امام بودیم و یا یار امام بودیم اما در ظاهر به شکل دیگری رفتار می کنند نفاق ایجاد کرده و منافق هستند.

کسانیکه می گویند با امام بودیم اما در ظاهر به شکل دیگری رفتار می کنند منافق هستند

به گزارش ۸دی، به نقل از درسیاهکل، صبح امروز حجت الاسلام احمد شرفخانی در مراسم سالگرد ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی در بقعه برفجان سیاهکل، ضمن تسلیت سالروز رحلت امام خمینی(ره) اظهار داشت: امام برای ملت ایران آبرو خرید و هم اکنون در تمام جهان ایران اسلامی با نام خمینی شناخته شده است.

وی تصریح کرد: امام می فرمود اگر گرفتاریهایی داریم از ظلم هایی است که در جامعه اتفاق افتاده است. برای امام فرقی نمی کرد که کشور کوچک و یا بزرگ باشد، اگر آنها ظالم و مستکبر بودند در مقابل آنها می ایستاد.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: اسلام قبل فقط اسلام فردگرایانه، منبر، محراب، مسجد و قرآن بود و در جامعه ساری و جاری نبود. پیامبر و ائمه و امام با فردگرایانه بودن اسلام موافق نبودند.

حجت الاسلام شرفخانی خاطرنشان کرد: کسانیکه به ضاهر مسلمان هستند و می گویند با امام بودیم و یا یار امام بودیم اما در ظاهر به شکل دیگری رفتار می کنند نفاق ایجاد کرده و منافق هستند.

وی با اشاره به ویژگی های شخصیتی اولیای الهی، گفت: امام مؤدب به آداب الهی شد و به این مقام والا رسید. فرق انسان با حیوان این است که انسان قوه عقل دارد و اگر آن را به خوبی استفاده کند خلیفه الله می شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه بیان کرد: وقتیکه امام از تبعید در حال برگشت به کشور بود از ایشان پرسدند چه حسی دارید و امام فرمودند که هیچ حسی ندارم. این بدان جهت بود که معمار کبیر انقلاب حتی در آن لحظه نیز در حال انجام تکلیف الهی خود بود.

حجت الاسلام شرفخانی با بیان اینکه امام واژه انتظار را تغییر داد، گفت: امام به دنبال انتظار سازنده بود نه اینکه فقط برای ظهور امام زمان(عج) دعا کند بلکه خود و جامعه هردوتا برای آمدن آن حضرت آماده بشوند.

وی افزود: انتظار صحیح این است که جامعه را صالح و آباد کنیم و زمینه را برای ظهور ایشان فراهم کنیم. قرار نیست فقط ۳۱۳ نفر برای ظهور آماده باشند بلکه باید تمام جامعه آماده ظهور باشند و آن ۳۱۳ نفر به عنوان هیئت دولت امام زمان(عج) هستند.

حجت الاسلام شرفخانی ابراز کرد: رفع مشکلات مردم  برای امام و پس از ایشان رهبر فرزانه انقلاب بسیار مهم بود و نزدیکان ایشان بارها در این مورد خاطراتی را بیان کرده اند.

برای مشاهده گزارش تصویری مراسم سالگرد ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی در سیاهکل اینجا کلیک کنید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه