اعترافات تلخ دبیر حزب مردم سالاری گیلان:

نمکدان شکنی در لیست امید اتفاق افتاد/ افرادی که از نردبان اصلاحات بالا رفتند زیر پای عارف را خالی کردند

دبیر حزب مردم سالاری گیلان با ابراز تاسف از اینکه ۵۰ نماینده در لیست امید به لاریجانی رای دادند، گفت: این افراد نمک اصلاح طلبان را خوردند ولی نمکدان شکنی کردند از نردبان اصلاحات بالارفتند اما در ریاست مجلس زیر پای عارف را خالی کردند.

نمکدان شکنی در لیست امید اتفاق افتاد/ افرادی که از نردبان اصلاحات بالا رفتند زیر پای عارف را خالی کردند

به گزارش ۸دی، کمال لشکری در گفتگو با خبرگزاری بین المللی کاسپین از رشت با اشاره به رای نمایندگان مجلس به لاریجانی در مسند ریاست موقت مجلس و عدم همراهی ۵۰ نماینده لیست امید به عارف، گزینه مورد حمایت این لیست، اظهار کرد: نمکدان شکنی در لیست امید با رای دادن به لاریجانی برای ریاست در مجلس شورای اسلامی اتفاق افتاد.

وی با بیان اینکه در بدو شکل گیری انتخابات مجلس شورای اسلامی در دور دهم  زمانی که شورای مشورتی اقدام به فعالیت کرد، دغدغه ما با این شورا این بود که تلاش نکنید هر کسی را در لیست امید قرار دهیم، گفت: متاسفانه آمدند و این اتفاق شکل گرفت و افرادی وارد شدند که شاید اعتقادی به لیست اصلاح طلبی نداشتند.

دبیر حزب مردم سالاری گیلان با اشاره به اینکه این آقایان میثاق نامه ای را در شورای اصلاح طلبان استان امضا کرده و عکس های یادگاری با جریان اصلاحات هم گرفته اند، گفت: این افرادی که به لاریجانی رای داده اند رای خود را از کیسه اصلاح طلبی برای ورود به مجلس جمع کرده اند.

وی با ابراز تاسف از اینکه ۵۰ نماینده در لیست امید به لاریجانی رای دادند، اظهار کرد: این افراد نمک اصلاح طلبان را خوردند ولی نمکدان شکنی کردند و جای تاسف است که رای اصلاح طلبان را گرفتند و از این نردبان بالارفتند اما در ریاست مجلس زیر پای عارف را خالی کردند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه