گفتگوی 8دی با سرپرست کمیته امداد گیلان:

کمیته امداد گیلان نیروی اخراجی ندارد/ از نیروهای تعدیل شده در قرارداد با شرکت ها استفاده می کنیم

سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) گیلان با بیان اینکه نگرانی از بابت اخراج نیروها از سازمان وجود ندارد، گفت: از نیروهای تعدیل شده کمیته امداد با حقوق بهتر در قرار داد با شرکت ها استفاده می کنیم.

کمیته امداد گیلان نیروی اخراجی ندارد/ از نیروهای تعدیل شده در قرارداد با شرکت ها استفاده می کنیم

علیرضا محمدی در خصوص دغدغه های این روزهای نیروهای قراردادی گیلان مبنی بر تعدیل شدنشان در گفتگو با خبرنگار ۸دی، اظهار کرد: تعدیل نیرو در استان در راستای این سیاست در کشور است.
وی با اشاره بر اینکه این یک رویکرد سازمانی است، گفت: امروزه هر سازمانی که بخواهد برای خدمت رسانی ادامه داشته باشد با توجه به ماموریتش بحث چابک سازی را باید اعمال کند.
سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان در ادامه این مطلب با بیان اینکه اگر چابک سازی سازی صورت نگیرد ممکن است سازمان نابود شود، گفت: بر اساس اساسنامه ای که در کل کشور در این راستا داریم چابک سازی بویژه تعدیل نیروها در وحله اول قرار گرفته است.
محمدی با اشاره بر اینکه نیروی اخراجی بیکار در کمیته امداد نداریم، گفت: بر اساس تجارب و رویکردی که در کمیته امداد استان داریم مانع از بیکار شدن افراد تعدیلی شده ایم.
وی با بیان اینکه ماموریت افراد در خارج از امداد تغییر یافته است، گفت: این بدان معناست که فردی قبلا قراردادش داخل امداد بود اما امروز از وی به عنوان نیروی برون سازمانی استفاده می کنیم.
سرپرست کمیته امداد گیلان با اشاره بر اینکه نه تنها حقوق این افراد کم نشده بلکه افزایش هم یافته، گفت: اکثر این نیروها مجددا بکارگیری می شوند اما با تغییر سیستم یک اتفاقاتی ممکن است بوجود آید.
وی با اشاره بر اینکه ممکن است بکار گیری این نیروها کمی طول بکشد، گفت: به نیروهای تعدیلی هم عنوان شده که مدت دو تا سه ماه صبر کنند تا فعل و انفعالات این تغییر انجام شود.
محمدی با اشاره بر اینکه این نیروها در قرارداد با شرکت و نهایتا برای امداد کار می کنند، گفت: اگر همکاری از کمیته امداد قبلا n ریال حقوق می گرفت با بکار گیری در شرکت های خصوص n+1ریال حقوق می گیرد و جای ناراحتی نیست.
سرپرست کمیته امداد امام خمینی استان در پایان با اشاره بر اینکه ممکن است ۲ نفر از کل نیروهای استان در بکارگیری شان معذور باشیم، گفت: با توجه به قرارداد هایی که با این همکاران بسته خواهد شد، در آینده می توانیم همه نیروها را ساماندهی کنیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
...
[...] نیرویی که شرکتی هستش حقوقش از پرسنل رسمی بیشتره ؟؟؟؟ آخه فکر کردی مردم [...] .... یعنی یه ذره فکر اون دنیا رو نمی کنی ؟؟ [...]
...
...نیروی رسمی رو که می ندازین بیرون و با شرایط شرکتی میارین ؛ ... یعنی اون باید از کلی حق و حقوقش بگذره ... و در عوض امنیت شغلی هم نداشته باشه ... [...]
در حاشیه