خانم فاطمه پور علی
یادداشت؛

فرصتی برای برائت

در این یادداشت آمده است: دیگر تاب تحمل این را نداریم که سرکرده فتنه ۸۸ حال دوباره با وقیح ترین شکل قد علم کرده و سودای فتنه ای دیگر را در سر بپروراند و در نظام جمهوری اسلامی به اتکای پدر آزاد و راحت قدم بردارد و سوت و تحسین رسانه های بیگانه را به دنبال داشته باشد و به این نظام دهان کجی کند.

فرصتی برای برائت

به گزارش ۸دی، خانم فاطمه پور علی در یادداشتی نوشت:

تاکنون۳۷ سال از انقلاب اسلامی ایران میگذرد و در این مدت به شکلها و رنگ های مختلف نیرنگ دشمنان این نظام را چشیده و دیده ایم و نیز کیسه سخت سربی تا نرم مخملیشان را به تن کشیده ایم .و به وفور دیده ایم معاویه صفت ها و نیز ستون پنجمی ها را ولیکن پایان شب سیاه ما به حمدالله و مدد آقا امام زمان (عج)و مقام معظم رهبری امام خامنه ای سپید است.

حال درست است در این بین هستن کدخداهایی که دهشان به رسوایی کشیده شده است .رسوایی که دیگر تاب سرپوشاندن را نمیتابد ؛ بله جناب آقای هاشمی وقتی که شما در خطبه نماز جمعه ای بزرگترین امر اسلام یعنی امامت را امری سبک و به یک نزاع قبیله ای تشبیه کرده و خواستار سپردن آن به دست فراموشی شده اید و نیز زمانی که میگویید :ما که نمیخواهیم زندگی مردم ایران را تابع سرنوشت اسرائیل قرار بدهیم و همچنین با کمرنگ کردن دشمنی و خطاهای اسرائیل ، باب جدیدی برای هم نشینی و دیدار با این ملعونین را باز میکند !!!

چه انتظاری دارید از دخترتان که نسبت به همنشینی با نجس ترین و دشمن ترین افراد نسبت به نظام جمهوری اسلامی حس پشیمانی و ندامت داشته باشد و بلکه گستاخانه خطای خود را تأیید کند .که این گستاخی نشان دهنده دو امر مهم است ،یک عقبه ای سست که نشأت از شالوده فکری و تربیتی غلط است دوم  این که پشت این گستاخی حامیانی همه جانبه از دشمنان این نظام که همان انگلیس و آمریکا پلید است ایستاده اند .

و نیز دیگر تاب تحمل این را نداریم که سرکرده فتنه ۸۸ حال دوباره با وقیح ترین شکل قد علم کرده و سودای فتنه ای دیگر را در سر بپروراند و در نظام جمهوری اسلامی به اتکای پدر آزاد و راحت قدم بردارد و سوت و تحسین رسانه های بیگانه را به دنبال داشته باشد و به این نظام دهان کجی کند. و این امور از شما پوشیده نیست حال نیز از شما جناب آقای هاشمی به عنوان شخص مصلحت اندیش نظام جمهوری اسلامی خواستاریم به طور قاطع با این امر برخورد کرده طوری که دیگر ما صدایی از حامیان ماهواره ای نشویم .

و الا این همنشینی ناپاک گریبان شما را نیز خواهد گرفت و آنگاه مجبوریم از نظام بخواهیم که اعلام برائت از دو شخص و از یک خانواده را داشته باشد  پس هم اکنون شما را سفارش به تعجیل در این امر داریم چرا که هر دقیقه تعلل در این امر ضربه ایست به نظامند بودن و انقلابی بودن شما نه نظام جمهوری اسلامی !چرا که این بار دختر نوح با بدان بنشست و خاندان نبوتش را هدف گرفته است.

فاطمه پور علی فارغ التحصیل علوم سیاسی

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه