گله های فوتسالیست گیلانی در گفتگو با 8دی:

به فوتسال اصلا توجه نمی شود/ با امکانات کم جوانان مستعد می سوزند

بازیکن تیم فوتسال شهرداری رشت گفت: امکانات موجود در استان کم است و جوانان با استعداد شهرستانی می سوزند.

به فوتسال اصلا توجه نمی شود/ با امکانات کم جوانان مستعد می سوزند

جلیل خیرخواه بازیکن تیم فوتسال شهرداری رشت در گفتگو با خبرنگار ۸دی از فعالیت خود در تیم های فوتبال و فوتسال استان اشاره نمود و اظهار کرد: از پنجم دبستان تا تا آخر دوران سال تحصیلی ام دروازه بان منتخب گیلان بودم.
وی در ادامه این مطلب با افزون بر اینکه بیشتر حضورش در تیم های دانش آموزی بوده، گفت: با حضور در بازی های دانش آموزی و بسیج توانسته ام چندین مقام کشوری را در کارنامه خود ثبت کنم.
دروازه بان فوتسال تیم شهرداری رشت توکل بر خدا و پشتکار خود را دلیل موفقیت تا الان خود ذکر کرد و افزود: در تمامی مراحل و حضور در تیم هایی که داشتم پدر و مادرم، برادرم جلال، آقایان ترابی، ارسلانی، شکری و نصیری راهنما و هدایت گر من بوده اند.
این ورزشکار توانمند گیلان فوتسال حرفه خود را مدیون مربی تیم شهرداری رشت دانست و گفت: مربیم برای من بسیار زحمت کشیده و خودش زمانی بازیکن تیم ملی هم بوده است.

جلیل خیرخواه با اشاره بر اینکه با حضور در تیم شهرداری رشت در مسابقات جوانان و امید کشور قهرمان شدیم، گفت: از برد در این بازی توانستم به تیم ملی جوانان کشور دعوت شوم.
وی به اتفاقاتی مبنی بر فاصله گرفتنش از فوتسال گفت و ادامه داد: پس از دعوت در تیم ملی انگشتم از بدشانسی شکست و چند ماهی از فوتسال دور بودم.
خیرخواه در ادامه این مطلب با اشار بر اینکه در همان دوران به خدمت سربازی رفتم، گفت: ظاهرا بدشانسی با من همیشه همراه است و پس از فراق از سربازی و شروع تمرینات تصادف کردم که همان نیز باعث شد تا قریب به یکسال دیگر از فوتسال فاصله بگیرم.
این بازیکن تیم شهرداری رشت با بیان اینکه دو سال است شرایط ایده آلی دارد، گفت: شرایطم اکنون مساعد است و در تیم با سطح بالای گیلان در لیگ دسته دوم حضور داریم و در لیگ هم قهرمان نیم فصل شدیم.
دروازه بان تیم شهرداری رشت  با تصریح بر اینکه تیم فوتسال شهرداری رشت پتانسیل بالقوه ای دارد، ادامه داد: امیدواریم به حول قوه الهی با این تیم به لیگ دسته یک صعود کنیم.
خیره با بیان اینکه گیلان دو تیم مطرح در فوتسال کشور دارد، گفت: آستارا و شهرداری رشت دو تیم فعلی و فعال استان گیلان هستند که در سطح کشور حرفی برای گفتن دارند و توپ می زنند.
خیرخواه با بیان اینکه شهر های کوچک استان وضعیت خوبی ندارند، گفت: مسوولان شهرهای کوچک اصلا به ورزش اهمیتی نمی دهند، کما اینکه از پتانسیل ورزشی و تنومندی بالایی برخوردارند.
بازیکن تیم فوتسال شهرداری رشت با انتقادی از مسوولان و بی توجهیشان به ورزش فوتسال بیان داشت: تیم فوتسال ایران در رده بندی جهان رتبه ششم را دارد، این درحالی است که یه این ورزش اصلا توجهی نمی شود.
این ورزشکار گیلانی با اشاره براینکه جوانان شهر ما استعداد های فراوانی دارند، گفت: آن قدر سطح امکانات و ملزومات ورزشی در استان کم است که جوانان مستعد می سوزند.
وی با اشاره به وضعیت بد شهرستان اصلی خود مبنی بر اینکه ضعف های فراوانی در آن وجود دارد، گفت: همه ی شهرستان های گیلان که مستعد هستند باید تیم داشته باشند اما متاسفانه برخی از افراد همیشه دست روی دست می گذارند.
جلیل خیرخواه با بیان اینکه اکنون دری بر وی گشوده شده و می تواند در هر تیمی بازی کند و مشکل معرفی شدن به باشگاهی ندارد، ادامه داد: ورزش استان و شهرستان ها باید به اهلش سپرده شوند چون خیلی از جوانان هستند که بسیار هم تنومند و با استعدادند اما اصلا دیده نمی شوند.
وی از رسانه ها بابت بیان آزادانه مشکلات ورزشکاران تقدیر کرد و گفت: متاسفیم که برخی از مسوولان برای ورزش استان دل نمی سوزانند چون اهل ورزش نیستند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه