گزارش /

از لغو سخنرانی حسن عباسی در دانشگاه گیلان تا سخنرانی در مسجد حضرت فاطمه الزهرا (س) رشت

مسئول کانون صبح امید گفت : برنامه این سخنرانی برای دوشنبه گذشته و با محوریت موضوع لیبرالیسم و اسلام آمریکائی در دانشگاه گیلان و دانشگاه فرهنگیان طراحی شده بود که به علت مخالفت اولیه روسای دانشگاه ها این برنامه تغییر کرد.

از لغو سخنرانی حسن عباسی در دانشگاه گیلان تا سخنرانی در مسجد حضرت فاطمه الزهرا (س) رشت

به گزارش ۸دی، رضا سلمانی ، مسئول کانون صبح امید که بانی دعوت سخنران نام آشنای کشوری حسن عباسی به رشت می باشد ، در گفت و گو با خبرنگار پرنیان گیل گفت: برنامه این سخنرانی برای دوشنبه گذشته و با محوریت موضوع لیبرالیسم و اسلام آمریکائی در دانشگاه گیلان و دانشگاه فرهنگیان طراحی شده بود اما به علت مخالفت اولیه روسای دانشگاه ها و سپس صدور مجوز ، پس از زمان مقرر شده این برنامه تغییر کرد و حسن عباسی امروز (جمعه) در مسجد حضرت فاطمه الزهرا (س) رشت ، بعد از نماز مغرب و عشا و با محوریت موضوع تبیین سخنرانی هفته گذشته مقام معظم رهبری در دانشگاه امام حسین (ع) سخنرانی خواهد کرد.

مسئول کانون صبح امید در ررابطه با این کانون گفت: این مجموعه که در ابتدا به عنوان اندیشکده رشد فعالیت خود را آغاز کرد با همکاری  اندیشکده یقین دوره های آموزشی نظام سازی محور مباحث گوناگون عقیدتی و…. طی سال های ۹۲ – ۹۳ برگزار کرد و در سال ۹۲ نیز به دعوت این مجموعه حسن عباسی برای سخنرانی حول محور استراتژی اقتصادی پیرو فرمایش رهبر معظم انقلاب و نام گذاری آن سال به عنوان سال اقتصاد مقاومتی به رشت سفر کرد.

رضا سلمانی افزود: امسال نیز به دلیل درخواست های گوناگون برای دعوت حسن عباسی به رشت پیگیر این امر شده و برنامه ریزی برای سخنرانی وی در روز دوشنبه ، سوم خرداد با محوریت موضوع لیبرالیسم و اسلام آمریکائی در دانشگاه گیلان و دانشگاه فرهنگیان رشت در نطر گرفته شده بود اما علی الرغم تبلیغات در سطح شهر ، به دلیل عدم صدور مجوز سخنرانی از سوی دانشگاه ها و سپس صدور دیرهنگام مجوز از سوی دانشگاه گیلان ، در تحقق این برنامه تغییراتی صورت گرفت.

وی در ادامه گفت: حسن عباسی با سمت مسئول پژوهشکده مرکز بررسی های دکترینال اندیشکده یقین و علی الرغم عادت همیشگی ایشان برای عدم خروج از تهران در روزهای جمعه ، به دلیل احترام به مردم فهیم رشت عادت شکنی کرده وامروز (جمعه) هفتم خرداد ماه با محوریت تبیین سخنرانی هفته گذشته مقام معظم رهبری در دانشگاه امام حسین (ع) ، با عنوان اقدام نامتقارن جهاد کبیر ، بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد حضرت فاطمه الزهرا (س) رشت به سخنرانی خواهد پرداخت.

لازم به ذکر است حضوردر این سخنرانی برای عموم شهروندان بلامانع می باشد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
رشتی
دانشگاه جای افراطی های متوهم نیست.
آشنا در پاسخ به رشتی
افراطی کسایی هستند که شعار آزادی سر می دهند و جلوی سخنرانی و آزادی بیان رو می گیرند.و در لغو سخنرانی ها و مجالس گفت و گو ها افراطی تر از هر کسی هستند. متوهم اونایی هستند که با وجود اختلاف 11 میلیونی تو 88 فکر می کردند رای آوردند.
ناشناس
اون زمان که برادارها برای جلوگیری از سخنرانی علی مطهری در دانشگاه گیلان اقدام می کردند باید انتظار لغو سخنرانی حسن عباسی رو هم داشته باشن.
نا آشنا
آشنا سخن آشنایی گفته - طرفداری از آزادی بیان و لغو نشدن سخنرانیها و کنسرتها، حمایت از تجمعات و اعتراضات - آفرین بر آشنا، احسنت.
در حاشیه