استاندار محترم از نیروهای انقلابی گیلان در بدنه مدیریتی استفاده کند تا گرفتار بلا نشود

نماینده سابق مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: از آنجایی که دولت اعتقادی به وجود فتنه در سال ۸۸ ندارد و صرفا حوادث پس از انتخابات دهم را در حد یک اعتراض می داند که بایستی توسط نظام مدیریت می شد، بنابراین حضور افراد فعال فتنه در بدنه مدیریتی استان نباید تعجب آور باشد.

استاندار محترم از نیروهای انقلابی گیلان در بدنه مدیریتی استفاده کند تا گرفتار بلا نشود

سید علی آقازاده در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی ۸دی نیوز در خصوص نفوذ جریان فتنه در دستگاه های اجرایی استان اظهار داشت: اصولا دولت یازدهم اعتقادی به وجود جریان فتنه در جمهوری اسلامی ندارند و مخالف وجود چنین جریانی هستند.

نماینده سابق مردم رشت در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: از آنجایی که دولت اعتقادی به وجود  فتنه  در سال ۸۸ ندارد و صرفا حوادث پس از انتخابات دهم را در حد یک اعتراض می داند که بایستی توسط نظام مدیریت می شد، بنابراین حضور افراد فعال فتنه  در بدنه مدیریتی استان نباید تعجب آور باشد.

aghazade

وی همچنین در توصیه به استاندار در خصوص جلوگیری از ورود افراد خاص به بدنه مدیریتی استانداری بیان نمود: امیدوارم از آنجایی که استاندار محترم به حساسیت نیروهای انقلابی واقف اند و با توجه به اینکه افراد شایسته، دست پاک و خوب در بین نیروهای انقلابی گیلان بسیار زیاد است، بهتر است که از این نیروها استفاده شود و گرنه بلایی به سر وی  خواهد آمد که گذشتگان ایشان نیز تجربه کردند.

آقازاده با اشاره به اینکه در دولت قبلی به دلیل ضعف مدیریت های موجود در استان چه در بحث مادی و چه معنوی حیثیت گیلان بر باد رفت، ابراز نمود: بنابراین اگر از نیروهای انقلابی استفاده شود دیگر دامن این دوستان مانند گذشتگان آلوده نخواهد شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه