آخرین خبرها از تغییرات در کابینه دولت؛

جهانگیری ذخیره روحانی برای انتخابات ۹۶ شد/ نوبخت، وزیر می‌شود؟!/ نهاوندیان رفتنی شد؟!

از جهانگیری به عنوان ذخیره روحانی برای روز مبادا در انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ نام برده شده است و برخی چهره ها به معاون اول رئیس جمهور گفته اند که خودت را برای انتخابات ریاست جمهوری آماده کن تا در صورت رد صلاحیت روحانی در شورای نگهبان یا اتفاقات دیگر جایگزین او باشید!

جهانگیری ذخیره روحانی برای انتخابات ۹۶ شد/ نوبخت، وزیر می‌شود؟!/ نهاوندیان رفتنی شد؟!

به گزارش ۸دی، این روزها و با نزدیک شدن به آغاز به کار مجلس دهم و هم‌چنین پایان عمر دولت یازدهم، حرف و حدیث های زیادی هم در زمینه تغییرات در کابینه و هم فعالیت جناح ها و گروه های سیاسی مختلف برای انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ به گوش می رسد.

بر اساس خبرهای رسیده به خبرنگار جهان نیوز، صحبت هایی با نوبخت صورت گرفته مبنی بر اینکه تصدی وزارت پرحاشیه آموزش و پرورش را بر عهده بگیرد.

برخی خبرها نیز حاکی از آن است که صالحی امیری ممکن است به جای نهاوندیان به دفتر رئیس جمهور برود.

از سوی دیگر با محمدعلی نجفی، چهره مورد علاقه حجت الاسلام روحانی، نیز صحبت هایی صورت گرفته است تا جایگزین نوبخت در سمت سخنگویی دولت یازدهم شود اما ظاهرا نجفی این پیشنهاد را نپذیرفته است.

به گزارش جهان، میلی منفرد نیز برای جانشینی نوبخت در سازمان برنامه و بودجه در نظر گرفته شده و محمد شریعتمداری نیز احتمالا جایگزین ربیعی در وزارت کار، رفاه و تامین اجتماعی خواهد شد. ربیعی و ویسه هم از گزینه های جانشینی دولت برای نعمت زاده در وزارت صعنت، معدن و تجارت هستند.

و اما نکته قابل تامل و برجسته آنجاست که از جهانگیری به عنوان ذخیره روحانی برای روز مبادا در انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ نام برده شده است و برخی چهره ها به معاون اول رئیس جمهور گفته اند که خودت را برای انتخابات ریاست جمهوری آماده کن تا در صورت رد صلاحیت روحانی در شورای نگهبان یا اتفاقات دیگر جایگزین او باشید!

منبع: جهان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه